Hop til indhold

smedegade kælderen Horsens

Featured Replies

Skrevet

Der har ikke været åben de sidste par dage, er der nogen der kender noget til det?

Skrevet

Der har ikke været åben de sidste par dage, er der nogen der kender noget til det?

Ja men det må jeg ikke fortælle i åbent forum... 

Skrevet
  • Author

Har du mulighed for at kontakte mig på min mailadresse?

Skrevet
  • Author

Min ekstra mailadresse er: [email protected]  

Det er en adresse som kun jeg kender og ingen andre ser den

Skrevet

Min ekstra mailadresse er: [email protected]  

Det er en adresse som kun jeg kender og ingen andre ser den

nu er jeg selvfølgelig nysgerrig hvorfor er det så vigtigt for dig at vide? mit bedste bud er at den nuværende ejer ikke åbner igen

Skrevet
  • Author

Jeg var bare interesseret i at vide hvorfor den er lukket lige nu, det er et sted jeg er kommet jævnlig i meget lang tid og har fået en rigtig god behandling hos hende.

Hvis du ved et eller andet vil jeg meget gerne høre om det på min ekstra mail, det bliver behandlet med fuld diskretion.

Skrevet
  • Author

Er der stadig ingen der ved noget om smedegade i kælderen

Skrevet

Er der stadig ingen der ved noget om smedegade i kælderen

Som sagt tror ikke hun åbner mere. Mit råd til dig er at glemme hende af hensyn til dig selv og finde et andet sted. Hvis du har fået mere end hånd syntes jeg du skal gå til læge og blive tjekket

Skrevet
  • Author

Tak for oplysningen, det er mange måneder siden jeg har fået mere end hånd, og det var med gummi

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.