cle 9 Skrevet 17. Marts, 2014 Der har ikke været åben de sidste par dage, er der nogen der kender noget til det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 18. Marts, 2014 Der har ikke været åben de sidste par dage, er der nogen der kender noget til det? Ja men det må jeg ikke fortælle i åbent forum... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 18. Marts, 2014 Har du mulighed for at kontakte mig på min mailadresse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 19. Marts, 2014 Min ekstra mailadresse er: [email protected] Det er en adresse som kun jeg kender og ingen andre ser den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 19. Marts, 2014 Min ekstra mailadresse er: [email protected] Det er en adresse som kun jeg kender og ingen andre ser den nu er jeg selvfølgelig nysgerrig hvorfor er det så vigtigt for dig at vide? mit bedste bud er at den nuværende ejer ikke åbner igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 19. Marts, 2014 Jeg var bare interesseret i at vide hvorfor den er lukket lige nu, det er et sted jeg er kommet jævnlig i meget lang tid og har fået en rigtig god behandling hos hende.Hvis du ved et eller andet vil jeg meget gerne høre om det på min ekstra mail, det bliver behandlet med fuld diskretion. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 23. Marts, 2014 Er der stadig ingen der ved noget om smedegade i kælderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 151 Skrevet 23. Marts, 2014 Er der stadig ingen der ved noget om smedegade i kælderen Som sagt tror ikke hun åbner mere. Mit råd til dig er at glemme hende af hensyn til dig selv og finde et andet sted. Hvis du har fået mere end hånd syntes jeg du skal gå til læge og blive tjekket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cle 9 Skrevet 24. Marts, 2014 Tak for oplysningen, det er mange måneder siden jeg har fået mere end hånd, og det var med gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg