Mastager 175 Skrevet 7. Februar Hey brødre. Nogle der har erfaringer med Tui? PB gerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 7. Februar Jeg har været der en gang. Fin massage sød dame. Fin klinik. Ved ikke om der er bademuligheder. Grøn klinik. 8000 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 178 Skrevet 7. Februar Fint og grønt sted, jeg har anmeldt det på linket herunder. Indehaver er sød, flot, moden og meget venlig. Der er dog en besynderlighed: Hendes mand (går jeg ud fra) har åbenbart ikke noget at lave, så han sidder i forrummet og GLOR på kunderne. Besynderligt og meget indiskret. Han har været der hver gang jeg har været der. Han bliver dog ude i forrummet under massagen, selv om han sikkert gerne ville overvåge massagen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 431 Skrevet 7. Februar Prikken skrev, for 31 minutter siden: Fint og grønt sted, jeg har anmeldt det på linket herunder. Indehaver er sød, flot, moden og meget venlig. Der er dog en besynderlighed: Hendes mand (går jeg ud fra) har åbenbart ikke noget at lave, så han sidder i forrummet og GLOR på kunderne. Besynderligt og meget indiskret. Han har været der hver gang jeg har været der. Han bliver dog ude i forrummet under massagen, selv om han sikkert gerne ville overvåge massagen. der er et lille twist mere det er ikke manden - men hendes side-dish kæreste som overvåger kunderne hehe det gælder jo om at ha en backup plan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Armstrong 77 Skrevet onsdag klokken 13:14 Mastager skrev, den 7.2.2025 at 18:36: Så hun er kun grøn? Tror kun hun er grøn ja, det er min erfaring, men lytter gerne til hvis nogen har andre erfaringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg