Hop til indhold

Tui thai massage i Århus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været der en gang.  Fin massage sød dame.  Fin klinik.  Ved ikke om der er bademuligheder.  

Grøn klinik. 

8000

Skrevet

Fint og grønt sted, jeg har anmeldt det på linket herunder. Indehaver er sød, flot, moden og meget venlig.

Der er dog en besynderlighed: Hendes mand (går jeg ud fra) har åbenbart ikke noget at lave, så han sidder i forrummet og GLOR på kunderne. Besynderligt og meget indiskret. Han har været der hver gang jeg har været der. Han bliver dog ude i forrummet  :-) under massagen, selv om han sikkert gerne ville overvåge massagen.

Skrevet
Prikken skrev, for 31 minutter siden:

Fint og grønt sted, jeg har anmeldt det på linket herunder. Indehaver er sød, flot, moden og meget venlig.

Der er dog en besynderlighed: Hendes mand (går jeg ud fra) har åbenbart ikke noget at lave, så han sidder i forrummet og GLOR på kunderne. Besynderligt og meget indiskret. Han har været der hver gang jeg har været der. Han bliver dog ude i forrummet  :-) under massagen, selv om han sikkert gerne ville overvåge massagen.

der er et lille twist mere 

det er ikke manden  - men hendes side-dish kæreste som overvåger kunderne ;) hehe

det gælder jo om at ha en backup plan :)  

• 4 months later...
Skrevet
Mastager skrev, den 7.2.2025 at 18:36:

:D:lol: Så hun er kun grøn?

Tror kun hun er grøn ja, det er min erfaring, men lytter gerne til hvis nogen har andre erfaringer

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.