Hop til indhold

Thai Jasmin i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hej brødre

Jeg har kigget lidt på Jasmin 

https://annoncelight.dk/showad/402089

Når jeg søger hendes annonce nr. Kommer der kun et par anmeldelser på et andet navn, og umiddelbart tror jeg ikke det er samme glædespige.

Jeg er med på at der kan være flere piger der bruger de samme annoncer osv.

Men vil høre om nogen har erfaring med denne storbarmede Thai Jasmin som er i annoncen pt?

Jeg trænger sgu til at hygge mig med nogle dejlige store naturlige bryster. Og servicen hos Thai pigerne går man sgu sjældent galt i byen med.

Vh Stoltze

Skrevet
Stoltze skrev, 1 time siden:

Hej brødre

Jeg har kigget lidt på Jasmin 

https://annoncelight.dk/showad/402089

Når jeg søger hendes annonce nr. Kommer der kun et par anmeldelser på et andet navn, og umiddelbart tror jeg ikke det er samme glædespige.

Jeg er med på at der kan være flere piger der bruger de samme annoncer osv.

Men vil høre om nogen har erfaring med denne storbarmede Thai Jasmin som er i annoncen pt?

Jeg trænger sgu til at hygge mig med nogle dejlige store naturlige bryster. Og servicen hos Thai pigerne går man sgu sjældent galt i byen med.

Vh Stoltze

Der er flere der bruger den annonce. Normalt er der to eller tre piger på stedet og annoncen skifter når besætningen skifter.

Jasmin masserer rigtigt godt og hendes bryster og store, naturlige og meget berøringsvenlige.

FP har jeg fået bedre men hun er sød og har nemt til smil og grin.

Skrevet
  • Author

Ok, tak for svar. Jeg glemte selvfølgelig at skrive at det er FP jeg er ude efter.

Skrevet
Stoltze skrev, for 14 minutter siden:

Ok, tak for svar. Jeg glemte selvfølgelig at skrive at det er FP jeg er ude efter.

Så lidt :biggrin:

Det kan du også få men det er vist ikke spidskompetencen. Hvis du fører an så følger hun men forvent ikke initiativ.

• 2 weeks later...
Skrevet

Kan tilslutte mig anmeldelsen. Det er pigen på billederne. Og brysterne er store, og meget velformede. Hun er ret så god til at massere og kan li at blive slikket. Du kan som skrevet få FP

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.