Guest Mook Skrevet 3. Marts Gerzelle999 skrev, for 5 timer siden: Tror lige du skal tale med øst pigerne. eller de sydamerikanske de har nok lidt andet opfattelse end dig. de er ikke hobby prostitueret, men gør det af nød. Og kæmpe forskel at betjene mellem 5-10 mænd hverdag og ikke kunne vælge sine kunder som dig. Og så være privilegerede prostitueret der vælger hvem og hvor mange. Og hvilken ydelser du tilbyder. Enig Uanset om der kommer fra den/de gode grunde, men jeg har en forståelse af sexarbejdere gør det for pengene skyld. Og mener om det her er rigtigt “ prostituerede kan ikke sætte grænser” og “ den lykkelige luder findes ikke “ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
drmabuse 688 Skrevet 3. Marts @wannabewild Tak for et godt indlæg der tydeligvis har inspireret mange til at dele deres top tre løgne -også fra pigernes perspektiv. De tre løgne jeg oftest møder er: 1. "Så er tiden altså gået" -vel er den da ej! Vi kender vel alle til Einsteins relativitetsteori, tiden går langsommere nå man bevæger sig hurtig og det gør jeg altid når jeg besøger de søde piger. 2. "Det er godt nok en lille pik du har" -løgn! jeg har en ordentlig møbelbanker, men er helt med på at det visuelle indtryk kan give tøserne et chok så de må lyve for sig selv (og mig) når de ser den, for at kunne håndtere situationen. 3."Jeg vil helst ikke se dig igen" -ha! den er god med dem, de er jo ellevilde med mig, og ikke uden grund, veludrustede charmetrolde som mig er der langt imellem, de kan ikke få nok, men forsøger at spille kostbare. Ærbødigst, DrMabuse 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1277 Skrevet 3. Marts Den_glade_amatør skrev, for 12 timer siden: Jamen så er det jo heldigt, at du ikke selv generaliserer… eller noget. I min optik kan I begge to have ret, @cowgirl.90 og @Gerzelle999. Og derudover er der nok også flere versioner af, hvordan tingene kan foregå. Markedet for købesex er ret forskelligartet. Hvilket de fleste EG-medlemmer og andre, som jævnligt læser med, nok godt ved. Jeg synes faktisk ikke at @cowgirl.90generaliserer, hun taler ud fra sin situation og den situation som hendes bekendte i branchen er i som modargumentation til @Thai-addict1's generaliserende udsagn. Jeg tror sagtens de fleste kan forstå at hun udmærket er klar over at der er andre segmenter i branchen der er langt værre stillet end hende selv og mellem linjerne (og i senere kommentar ret direkte) er pointen vel, at hvis man har den opfattelse som flere giver udtryk for, så burde man måske overveje hvilket segment man vælger at frekventere.. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg