Hop til indhold

Gammel vin på nye flasker???

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har været forbi her, eller har en holdning til annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/421199

Syntes teksten er en kopi af en anden annonce jeg har set tideligere, hvor konsensus var at det var noget scam af en art.

så er det bare gammel vin på nye flasker???

Skrevet

Tekst og billeder har været brugt før, men jeg kan ikke lige huske, om der var noget uldent ved det.
Jeg tror det, det lyder næsten for godt til at være sandt, der er ikke er angivet priser eller tid. Heller ingen alder/beskrivelse af pigen, bortset fra en masse fine uddannelser.
Eneste kontaktform er mail, så det kan jo godt være, du bliver lokket til en anden (betalings)side, men har du selv en mailadresse til "spøg og skæmt", så sker der jo ikke det store ved at prøve.

Tadna45
[email protected]

Skrevet
Noob2025 skrev, for 14 minutter siden:

teksten er stort set identisk. 

Prøv at søg under HVIDOVRE på AL, så vil du finde stort set identiske annoncer, så ja det er scam eller i hvertfald fake. Der er et par tråde hvis du søger "massage"

Især den passus der lyder "men lov mig at du kigger mig i øjnene når du sprøjter mig i munden" bruges igen og igen, man gad jo virkeligt godt det setup hvis det nu var en seriøs annonce.

Redigeret af migigen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.