Hop til indhold

Coco - store flotte bryster

Featured Replies

Skrevet

Et okay sted i indre by tilbragte jeg en dejlig stund med Coco. Hun kører et super koncept alt inklusiv, undtagen anal. Og da jeg havde tilkøbt anal var der fri leg. 

Hende udseende versus billeder har været vendt i andre tråde. Jeg synes at hun er flot. En dejlig naturlig pige med store naturlige faste bryster. Ikke helt så slank som på alle hendes billeder, men langt fra Novo Nordisk’s kundegrundlag. Hun opgiver selv sin alder til 30 år, den kunne snildt have været sat lavere uden at jeg havde protesteret. Tilsvarende er c-skål angivet for brysterne, det er en underdrivelse, der er mere end en stor håndfuld (og jeg bruger altså str 11 i handsker). F havde ikke medført beklagelser over falsk markedsføring. 

Hendes “humør”/mulighed for at opnå god kemi med har også været oppe til debat, og meningerne har været vidt forskellige. Jeg havde gjort mig den lille anstrengelse at betale i euro, hvilket hun taknemmeligt gav udtryk for, og brugt lidt af besparelsen (for hendes prissætning gør det faktisk attraktivt at betale i euro) til at medbringe en lille gave, som vi smagte på undervejs. Under disse forudsætninger oplevede jeg en meget imødekommende pige som både gav nærvær, gode kys, fantastisk bj, og god sex i begge huller. 

Skrevet
  • Author

Der har været et par spørgsmål i indbakken som jeg tænker har fællesskabets interesse så derfor et svar i tråden og intet privat svar.

Hendes højde passer, det var faktisk min primære parameter for besøge hende. Jeg er vild med høje piger som jeg kan kysse stående uden besvær. Og sådan startede mit besøg da også, et dejligt velkomst kys da jeg var kommet indenfor. Og vi fortsatte sådan da jeg kom ud fra badet alt i mens hun også kom ud af tøjet. Skønt sådan at veksle mellem kys og langsomt pille tøjet af hende. 

Blowjob, intet mindre end fantastisk. Hun giver sig god tid og kommer rundt om hele pikken, både skaftet, kuglerne og spidsen fik på tur nærkontakt med hendes opmærksomme læber og tunge. Jeg måtte stoppe hende for ikke at fyre kanonen af for tidligt.

Mindst fantastisk, var det en som spurgte om. Hun var ikke så vild med at modtage oralt i første runde. Anden runde, ja tak til det hele sagde damen. Måske jeg gik for hurtigt frem i første runde, for da hun var blevet varm var der ingen begrænsning. 

Skrevet

@Hr Lille Niels - yes. Hun er ikke vild med oral, da hun mener at mænd har det med at klø lige på og hårdt på klitten, hvilket hun er alt for følsom til. Så til andre der vil forsøge sig; gå meget langsomt frem, og ikke direkte på.

Skrevet

She just needs to adjust her weight! She is far from the listed amount. Service is 100 though 

Skrevet

Jeg besøgte hende engang for en del år siden. Det var ikke en god oplevelse. Jeg synes hun var meget uafslappet og kontrollerende i sin adfærd. Hun beskriver naturlighed og nærvær i sin annonce, men sådan var det ikke da jeg var der. 
Jeg er på ingen måde til specielt vild sex, kan godt bare lide der er leg og lethed i luften - og jeg har ikke oplevet noget lignende ved en pige før. 
det med vægten nogle kommenterer kan jeg også godt give ret i - det synes jeg dog ikke er et problem for en god oplevelse. Men hun er blevet tyk og billederne er på ingen måde vellignende. 
så en klar anbefaling herfra - til at bruge din tid og sine penge med andre kvinder 

Skrevet
meUsex skrev, for 6 timer siden:

She just needs to adjust her weight! She is far from the listed amount. Service is 100 though 

So sh no longer look like her pics? I met her a few years ago and she was slim and hot like she is on her pics

Skrevet

Many thanks to the people who wrote nice words about me. I always strive to give my clients a perfect service and I go above and beyond to give them pleasure. The review about how I gave a 1,5h long edging blowjob is a good example of it.

Unfortunately, I can't be a perfect match with everyone and I can only give my best to the clients who treat me well. I've had many meetings with people who didn't respect my boundaries and had poor hygiene and as I write in my ad, I don't pretend anything during my meetings and I don't tolerate any mistreatment. I really can't be my best self with the people that I feel bad with. Obviously, the chemistry can't always work too, but that's usually not the issue.

As it goes about my weight, I'm currently a few kilos heavier than on my photos. As many people have confirmed, it's nothing dramatic and most people don't notice it because they are too busy being obsessed with my breasts. Those kilos will be gone soon, because I'm an avid jogger between spring and autumn. But I've been hearing complaints about my weight even when I was under 60 kg (while being almost 180 cm tall) and I was literally only skin and bones. Some people will simply never be satisfied and will always find some excuse to write bad things about others.

That being said, I really appriciate all the nice meetings that I've had and all the kind words that have been told about me. You guys are the reason why I'm still in this business and why I'm mostly really enjoying it. I don't think that I'd have a chance to meet so many great people elsewhere and have so many nice memories <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.