Hop til indhold

Daria..bare wow...

Featured Replies

Skrevet

Tja nu tænkte jeg at jeg skyldte at lave en anmeldelse og give lidt tilbage :-)

Jeg besøgte forleden - Daria - jeg var på forhånd spændt da jeg havde set et par andre gode anmeldelser herinde af hende og jeg må helt sikkert give dem ret - hold da op en pige! 

Link - Daria

Well selve akten holder jeg for mig selv, men jeg kan virkelig sige at hun ligner rigtig godt sine billeder, et par af dem er måske et par år gamle, men hun har en helt igennem sexet krop, de mest kælelystne naturlige bryster som jeg virkelig ikke kan få nok af, en røv som virkelig fik mig i stødet og jeg følte at hun var 100% tilstede og gav mig fuld opmærksomhed. 

Og kompetencerne, Shiit jeg blev blæst bagover må jeg indrømme.. 

Jeg tror sku godt jeg kan blive afhængig.. jeg besøger hende ihvertfald 100% igen! Og der skal der sættes god tid af! Eller måske bare flere besøg ;-)

Hov jeg var lige ved at glemme to fantastiske træk - hendes øjne og smil..shit det er frækt

Og så er der bare noget fedt med en pige der kender sine grænser og holder fast i dem.. tommel op til hende for det! Det gør ihvertfald mig mere tryg ved at besøge hende.

Min klare anbefaling, selv om jeg virkelig gerne ville holde hende for mig selv, hvis i ikke har mødt hende er i satme gået glip af noget.

I forhold til stedet så er Valhalla dejlig diskret og god stemning, ikke noget at sætte en finger på der.

Redigeret af Isbjørnen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.