Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg “kender” hende fra swingermiljøet og kan være lidt i tvivl om hun er ægte forstået på den måde at jeg ikke er 100 % sikker på at hun selv er klar over hun har en annonce på Annocelight  <_<

Skrevet

Hvis der er en idiot der bruger en kvindes billeder på den måde er han/hun satme ude på et skråplan. Har du gjort annoncelight opmærksom på din mistanke?

Skrevet
High Tower skrev, for 13 timer siden:

Jeg “kender” hende fra swingermiljøet og kan være lidt i tvivl om hun er ægte forstået på den måde at jeg ikke er 100 % sikker på at hun selv er klar over hun har en annonce på Annocelight  <_<

Uha hvis du har kontakt til hende, så tror jeg hun ville blive super glad for at du gør hende opmærksom på det. Vel og mærket hvis din mistanke er rigtig…

For det kan også gå hen og blive lidt akavet hvis det er “hende” og hun ik liiige synes at det var noget du sku vide ;)

Tænker det er en god ide at være sikker før du åbner munden <3 

Skrevet

Jeg ved det ikke så tænker jeg lader den ligge….. Jeg risikere at stikke hænderne ned i en hvepserede :shock:

Skrevet
High Tower skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ved det ikke så tænker jeg lader den ligge….. Jeg risikere at stikke hænderne ned i en hvepserede :shock:

Ja præcis det skal du heller ikke risikere når din intention er god jo <3 

kun sige noget hvis man er 100 pct sikker :) 

Skrevet

Hej hvem snakker i om ? 

hvis det er mig så nej er ikk fake så stop med skabe rygter 

Skrevet
Sexy Queen skrev, for 1 time siden:

Ja det er jeg 

Smukt, du ser virkelig sød og lækker ud. 
hvor ligger priserne henne ca. 

Skrevet
Sexy Queen skrev, for 11 timer siden:

Hej hvem snakker i om ? 

Dejligt at du kom på banen og skød de falske påstande ned. 
Du ser FANTASTISK ud så der skal hurtigst muligt arrangeres en tur til Sjælland/Sorø ;-)

Den krop er fuldstændig magisk i mine øjne :-) 

Skrevet
Sexy Queen skrev, for 13 timer siden:

Fald nu ned!

Der er ingen der beskylder DIG for at være fake. Tværtimod, læs tråden grundigt og stille og roligt igen, så opdager du nok at det er mere en bekymring om dine billeder bliver brugt i en fake annonce UDEN din viden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.