Hop til indhold
mikkelsen

Ritterstrasse, Berlin

Recommended Posts

Var lige et smut i Berlin i andet erne. Men fredag, inden jeg skulle hjem, havde jeg et par timer i overskud. Jeg har ikke den store erfaring med tyske bordeller og klubber, og taler i øvrigt ikke tysk. Men en hurtig søgning på nettet fik vagt min interesse for Ritterstrasse 11. 

 

Stedet var let at finde og rimeligt diskret. Ind i porten, ind af døren og så op på 4. sal. Ringede på døren som hurtigt blev åbnet. Blev vist ind, hvor jeg fik fortalt jeg ikke talte tysk. Fik anvist en lille ventelokale, hvor jeg kunne se de forskellige piger på en pc. Mens jeg sad og surfede kom pigerne ind i lokalt enkeltvis og præsenterede sig. Desværre var de to piger, jeg havde udset mig henholdvis fri og var optaget. Men udvalget var stort, som jeg fandt hurtigt en erstatning, som så kom ind så vi lige kunne snakke lidt. Vi blev enige, og jeg blev fuldt ud til et værelse, nr. 7, som var lækkert indrettet. Jeg talte de 100 euro som vi var blevet enige om, (40 min med lidt ekstra).

 

Selve agten vil jeg ikke skrive som meget om. Jeg fik hvad jeg kom efter, og var ganske tilfreds.

 

Men stedet var meget overvældende. Flot indrettet, lidt som et gammeldags bordel fra amerikanske film, med tunge gardiner i mørkerøde farver. Oplevelsen med at blive præsenteret for 5-7 forskellige piger, som alle var tiltalende på hver deres måde. At blive ført gennem den lange gange til legeværelset, som også var både stort og flot indrettet. Jeg tror de har de første 10 værelser, som alle er forskelligt indrettet. Alt i alt en oplevelse, og eg er sikker på jeg kommer igen, hvis muligheden byder sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et rigtig godt sted, og som mikkelsen skriver er indretningen suveræn :)

 

Jeg har været der nok 8 gange og endnu ikke blevet skuffet ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet Ritter en gang, det var OK, meget flot sted, mange piger (man kan se hver der er på vagt på hjemmesiden), mulighed for at udleve diverse fetisher. 

Pigerne er alle ret unge og pæne. Et sikkert valg hvis man ikke vil støve byen rundt.

Mine favoritsteder er dog de lidt mindre og mere personlige bordeller. Gerne med lidt mere modne modeller.

Steder hvor man kan få et handjob for 15 EUR eller fræk fransk/dansk mv. for 30 EUR.

 

Men ja, man føler sig lidt som en konge på disse bordeller. Først en kop kaffe fra bordelmutter, så en præsentation af 3-6 piger der kommer ind og hilser på enkeltvis, og så en 15-20 min på lagnerne. Det hele i rene og pæne lokaler.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder meget spændende og 2 meget interessante link begge med et stort flot udvalg - men kun blive fristet til at tage en svip tur til Berlin i weekenden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Tiffany på ritterstrasse er et rigtigt fint (og enormt) sted! Deres hjemmeside er fantastisk med søgefunktion mv. Jeg benyttede også stedet en del da jeg var i Berlin fordi deres priser på 1 time med megafransk og tungekys er ganske lav.

Hos Kamilla Dee skal man lige være opmærksom på at fransk foregår med kondom, hvilket ellers ikke er standarden i Tyskland...

I Berlin kan jeg også anbefale liberty http://libertyberlin.de/index_2.html

Del dette indlæg


Link til indlæg

På Ritterstrasse 11 Har jeg besøgt http://www.ritter11.de/bordell-girls/sammy.php 

Hold da helt op en fornøjelse. Der gik 3 dage inden jeg kunne tænke normalt igen.

Hun havde rigtig god tid og den perfekte krop.

Fik en time og lidt til. Havde stort set skudt kanonen af inden underdrengene kom af, men fra hendes hænder fik hurtigt ladt den igen.

Hendes billeder er ikke nær så gode som virkeligheden (efter min smag)

Hun måtte gerne flytte ind hos mig :smile:

 

Valter1000

Redigeret af valter1000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet Ritter en gang, det var OK, meget flot sted, mange piger (man kan se hver der er på vagt på hjemmesiden), mulighed for at udleve diverse fetisher. 

Pigerne er alle ret unge og pæne. Et sikkert valg hvis man ikke vil støve byen rundt.

Mine favoritsteder er dog de lidt mindre og mere personlige bordeller. Gerne med lidt mere modne modeller.

Steder hvor man kan få et handjob for 15 EUR eller fræk fransk/dansk mv. for 30 EUR.

 

Men ja, man føler sig lidt som en konge på disse bordeller. Først en kop kaffe fra bordelmutter, så en præsentation af 3-6 piger der kommer ind og hilser på enkeltvis, og så en 15-20 min på lagnerne. Det hele i rene og pæne lokaler.

 

hej Nille - jeg er også vild med disse steder du nævner - kan du anbefale nogen i berlin?

mvh Jakob

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest horny

Nej det gamle sted er permanent lukket , pga nye ejere af bygningen.

Men de har åbenbart fundet nye lokaler ,som er under ombygning, taget fra hjemmesiden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...