Hop til indhold

Recommended Posts

Hold da helt ferie endnu en dejlig oplevelse i Aarhus. Jeg havde søgt efter en lækker thaioplevelse i Aarhus området og ved 10 tiden fik jeg så kontakt med Tulip.  Jeg havde læst hende annonce og set hun reklamerede med superfransk med afslutning i munden. Hmmmm tænkte jeg det skal da prøves og vi blev enige om 30 min massage med oral afslutning og fællesbad 700 kr. Jeg smuttede alligevel ind under bruseren og fik en skyller også afsted til Tulip. Nem parkering ved den Gamle by og oven i købet gratis i elbil ;-)

Jeg skrev til hende jeg var fremme og gik hen til stedet. Døren blev åbnet af en meget smuk, smilende thaikvinde. Hun kyssede mig på kinden da jeg kom ind og viste mig ind i rummet hvor massagen skulle foregå.. Jeg afklædte mig og smuttede ud til Tulip der havde åbnet for bruseren. Damned en vasker jeg fik der og jeg måtte røre lækkert, lækkert. Da hun havde vasket mig meget grundigt gik hun på knæ og begyndte at give blowjob og jeg tænkte okay da, jeg troede vi skulle starte med massagen. Hun blev mere og mere ivrig, så jeg bad hende stoppe inden jeg kom, jeg ville også have massage. Hun svarede ralax you can come more times???? What??? Fandme om ikke hun bare sagde jeg skulle fyre kanonen af og så ind og have massage. Vil som sagt gjort hun fik hele ladningen i munden og jeg var faktisk lidt i tvivl om hun slugte, men jeg tror deet. Derefter var det ind og hun startede med meget blid, lækker oliemassage og efter en 30 minutters massage gjorde hun mig færdig for anden gang med hænderne. Så sagde hun satme "one more time" nej, nej for dælen da fik jeg fremstammet det her er rigeligt for en gammel mand. Men jeg fik i den grad hvad jeg kom efter og herfra skal der lyde hip hip hurra for Tulip

Lige et link https://annoncelight.dk/showad/409994

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrækMøstjylland skrev, den 4.2.2025 at 18:52:

De er store men passer til hendes krop. Hun er ikke ret høj så kæmpe bryster ville se mærkelig ud. De er flotte

Er hendes bryster bløde eller hårde? Nogle gange er silikonebryster som hårde kugler og andre gange er de bløde nok.

Lyder til at hun er værd at komme forbi, men hårde silikonebryster er ikke lige mig.

Tak 

Donduk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...