Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte hende i Aarhus lige før jul hun er meget maskulin selv billederne på hendes side af manipuleret det var mest som om at det var en mand jeg skulle være sammen med er det sådan set også er men I ved hvad jeg mener jeg betalte for 1 time det vil sige jeg gav lidt ekstra i håbet om god service så jeg betalte 2000 kr. Efter cirka 40 minutter står her på gaden klistret af olie et forsøg på at bolle mig ville ikke rigtig arbejde det var ligesom om det hele bare skulle gå hurtigt ingen blowjob ingen Kiss ikke meget romance og nok sige det var da dårligste har nok det værste det var første gang jeg prøvede en Shemale. 

sted var 10-10

service 3-10

nej hun har det ikke værd

https://annoncelight.dk/showad/262173

Del dette indlæg

Link til indlæg
Macone skrev, for 1 time siden:

Jeg besøgte hende i Aarhus lige før jul hun er meget maskulin selv billederne på hendes side af manipuleret det var mest som om at det var en mand jeg skulle være sammen med er det sådan set også er men I ved hvad jeg mener jeg betalte for 1 time det vil sige jeg gav lidt ekstra i håbet om god service så jeg betalte 2000 kr. Efter cirka 40 minutter står her på gaden klistret af olie et forsøg på at bolle mig ville ikke rigtig arbejde det var ligesom om det hele bare skulle gå hurtigt ingen blowjob ingen Kiss ikke meget romance og nok sige det var da dårligste har nok det værste det var første gang jeg prøvede en Shemale. 

sted var 10-10

service 3-10

nej hun har det ikke værd

https://annoncelight.dk/showad/262173

Havde præcis samme oplevelse da jeg besøgte hende 22 December. Det gør jeg ALDRIG igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig Macone.... metoo...

Det gør jeg heller ikke igen.
Eller, jeg gjorde det slet ikke, vendte i døren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tilslutter mig negativerne her.

Hun er maskulin, hun vil have det overstået og hun prøver bare at mase pikken ind.

Jeg betalte heldigvis ikke særlig meget for min omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...