Hop til indhold

God oplevelse hos Dawlyan i Taastrup

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg endelig besøgt dawlyan i Taastrup, i sidste uge. :cool:

Ringede og bestilte tid, og jo jeg var velkommen.

Indgangen ligger nogle trin ned ift. gadeplan.

Jeg blev modtaget af en sød og robust pige der anviste mig på plads, og mens hun gjorde briksen klar småsnakkede vi lidt samtidig med at jeg afførte mig mit tøj.

Som jeg så det er der 4 brikse, kun opdelt af et meget tykt og mørkt gardin, der bliver samlet med tøjklemmer :cool:

Da jeg var godt anbragt på briksen blev jeg tildækket af et stort håndklæde og nærmest "puttet", en ganske rar og dejlig fornemmelse.

Pigen smuttede ud igen og inden for 3-4 minutter dukkede en anden og smuk pige nu op :-P .

Hun gik igang med at varme musklerne op ved tryk på disse. Efter opvarmning begyndte hun oliemassagen som jeg havde bestilt, og jeg må sige at det gjorde hun altså ganske godt. Efterhånden som det dækkende håndklæde var mere og mere i vejen blev dette til sidst fjernet helt :-P , først nu begyndte de små "tilfældige strejf" at indfinde sig. :mrgreen:

Om på ryggen, og igen, behørigt tildækket, dog denne gang kun lige stykket 10 cm syd for navlen. :wink:

Snakken gik lystigt på engelsk og og der var i det hele taget en god stemning og kemi, hvilket da også var årsagen til at jeg takkede pænt og høfligt "Jatak" til en håndtrold udført af en smuk og topløs pige der bestemt ikke var berøringsangst på nogen måde. jeg fik, naturligvis efter forespørgelse først :smile: , lov til at kysse kæle og lege med hendes flotte, og efter min mening, store dejlige bryster.De virkede ægte nok på mig :grin:

Under hele den sidste del af seancen var der masser af øjenkontakt, og det var også medvirkende til at jeg fik skudt kanonen af rimeligt hurtigt, lidt for hurtigt synes jeg :roll:  men der er ting man ikke selv er helt herrer over :mrgreen: .

Damage; kr. 800,- og det var det hele værd.

Kommer jeg igen; JA, absolut

Pigens navn, Ja, det har jeg desværre glemt, er elendig til at huske navne :oops:

Jeg kan ikke rigtigt finde et link, måske andre kan være behjælpelige :roll:

De bedste hilsner fra 

Dråben

Redigeret af dråben

Skrevet

Jeg kan ikke rigtigt finde et link, måske andre kan være behjælpelige  :roll:

Skrevet

Skriv Dawlyan og søg i forum, så kommer det op til flere gange.

De har dog ingen hjemmeside.

Dawlyan Thai Massage

Roskildevej 378A
2630 Taastrup
Tlf. 52 64 59 64

Eller find det på thailisten herunder.

-OD

• 2 months later...
Skrevet

For et stykke tid siden prøvede jeg en lidt for fnisende og buttet pige, som kaldte sig for Boo. Massagen var da OK, men under det rutineprægede HJ begyndte hun at tale om sit lesbiske forhold. WTF tænkte jeg. En lesbisk thaipige, som masserer min pik !

Om det er sandt ved jeg ikke, men det var da en fræk histore under afslutningen ;-)

Tæpperne, som adskiller briksene, er ikke godt nok. Det foregår jo ting og sager på de klinikker, som ikke bare er rygmassage ....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.