NewPunter 216 Skrevet 4. Februar Hun ser rigtig lækker ud. Er der nogen der har været der og kan fortælle om det er godt? https://annoncelight.dk/showad/420520 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 82 Skrevet 4. Februar Kan ikke specifikt sige noget om hende. Men jeg ved at pigerne der skifter rundt på den adresse og annonce typisk yder rigtig fin service, og ser nøjagtig ud som på billederne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 4. Februar Kandenklappe skrev, for 11 minutter siden: Kan ikke specifikt sige noget om hende. Men jeg ved at pigerne der skifter rundt på den adresse og annonce typisk yder rigtig fin service, og ser nøjagtig ud som på billederne. Det lyder godt. Jeg krydser fingre for at hun er der i morgen, så jeg kan komme på besøg. Hvilken adresse er det? Var ikke bekendt med at der var et fast sted i Hjørring nemlig. Du må gerne skrive i PM også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr.a206 3 Skrevet 4. Februar Har lige været der spar dig dine penge. Bj med anspændt ansigt hun nyder det slet ikke.. Sexdelen var skrækkelig hun kunne knap nok få spidsen ind så lå hun og vred sig. Kun missionær med hele lænden løften så jeg ikke kunne trænge ind. og kedelig cowgirl var muligt Gaaab Sidst med ikke mindst hun fatter ikke et ord engelsk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filihankat 19 Skrevet 17. Februar mr.a206 skrev, den 4.2.2025 at 18:50: Har lige været der spar dig dine penge. Bj med anspændt ansigt hun nyder det slet ikke.. Sexdelen var skrækkelig hun kunne knap nok få spidsen ind så lå hun og vred sig. Kun missionær med hele lænden løften så jeg ikke kunne trænge ind. og kedelig cowgirl var muligt Gaaab Sidst med ikke mindst hun fatter ikke et ord engelsk Øv. Har ellers set på hendes profil i et stykke tid.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
horny boy 8 Skrevet 29. Maj Kandenklappe skrev, den 4.2.2025 at 12:00: Kan ikke specifikt sige noget om hende. Men jeg ved at pigerne der skifter rundt på den adresse og annonce typisk yder rigtig fin service, og ser nøjagtig ud som på billederne. Hvem på denne adresse yder en god service,har været ved 3der,der er da slet ikke nogen service, kunne godt tænke mig at vide hvem du tænker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 82 Skrevet 29. Maj (edited) @horny boy satme mange. danna, Andrea, brenda, Sofia. For bare at nævne nogle Redigeret 29. Maj af Kandenklappe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg