Hop til indhold

Recommended Posts

Kan ikke specifikt sige noget om hende. Men jeg ved at pigerne der skifter rundt på den adresse og annonce typisk yder rigtig fin service, og ser nøjagtig ud som på billederne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kandenklappe skrev, for 11 minutter siden:

Kan ikke specifikt sige noget om hende. Men jeg ved at pigerne der skifter rundt på den adresse og annonce typisk yder rigtig fin service, og ser nøjagtig ud som på billederne.

Det lyder godt. Jeg krydser fingre for at hun er der i morgen, så jeg kan komme på besøg. 

Hvilken adresse er det? Var ikke bekendt med at der var et fast sted i Hjørring nemlig. Du må gerne skrive i PM også.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været der spar dig dine penge. Bj med anspændt ansigt hun nyder det slet ikke.. 

Sexdelen var skrækkelig hun kunne knap nok få spidsen ind så lå hun og vred sig. Kun missionær med hele lænden løften så jeg ikke kunne trænge ind. og kedelig cowgirl var muligt

Gaaab

Sidst med ikke mindst hun fatter ikke et ord engelsk 

Del dette indlæg

Link til indlæg
mr.a206 skrev, den 4.2.2025 at 18:50:

Har lige været der spar dig dine penge. Bj med anspændt ansigt hun nyder det slet ikke.. 

Sexdelen var skrækkelig hun kunne knap nok få spidsen ind så lå hun og vred sig. Kun missionær med hele lænden løften så jeg ikke kunne trænge ind. og kedelig cowgirl var muligt

Gaaab

Sidst med ikke mindst hun fatter ikke et ord engelsk 

Øv. Har ellers set på hendes profil i et stykke tid..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kandenklappe skrev, den 4.2.2025 at 12:00:

Hvem på denne adresse yder en god service,har været ved 3der,der er da slet ikke nogen service, kunne godt tænke mig at vide hvem du tænker på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...