Hop til indhold
Gavmilde42

Monica ved roslev pigerne

Recommended Posts

Var på besøg ved Monica lørdag 8/3-14 hun åbner døren kan se billeder ik passer med dem der er i exkort-side.dk , hun er nok mellem 35-40 år vi går ind i rummet , får menu korte , bestiller super fransk , betaler 800kr hun går med penge, kommer igen et par min sener, jeg lægger mig på sengen, hun sætter sige ved siden af , nu tar hun så våd servietter og tøre den af meget hårdt , stopper går ud igen kommer lidt efter igen med en ny kasse våd servietter og begynder igen at tøre, vil lige sige havde lige været i bad , men ok det skulle være ren, nu begyndte hun så at sutte det var lige på og hårdt , syntes det virket lige mærkeligt , og så så efter lidt tid, at hun har haft gummi i munden som hun har sat på, jeg stopper hende og gør hende opmærksom på at super fransk er uden, så vil hun ha fler penge , det nægter jeg diskutere lidt frem og tilbage, hun går så med til uden, nu sutter hun så igen denne gang tager hun munden fra flere gange og viser hun er ved at kaste op, efter lidt siger jeg til hende hun skal sætte gummi på igen, da jeg får min afslutning , ser det ud som hun skal kaste op, så jeg giver et ryg til siden, kan ikke få stå hvorfor hun tilbyder fransk når hun er ved at kaste op over det, så her fra hold jer langt væk der fra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...