Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, så må jeg hellere skrive en lille anmeldelse, især efter min oplevelse i lørdags.

Jeg var som sædvanlig gået hen og blevet lidt småliderlig og forsøgte at finde en at hygge mig med. Jeg havde svært ved at finde frem til noget så jeg valgte at skide på de dårlige anmeldelser af Sofie og så prøve lykken.

Da jeg havde tlf-damen i røret spurgte jeg om man måtte slikke hende ( Havde læst herinde at det vil hun ik), det måtte jeg.

Jeg kommer derned og bliver vist ind i rummet hvor det skal foregå og venter i ca 2 min på Sofie. Hun kommer ind. Hendes billeder lyver ik, hun ser rigtig godt ud og alderen, 21, passer også meget godt. Vi aftaler 30 min og så lige for at være sikker spørger jeg igen om jeg må slikke hende, Ja. I begge huller? Ja. Super tænker jeg. Hun går ud og og så venter jeg ca 10 min. Her tænker jeg at det nok var en fejl at besøge hende. Men hun kommer og hun ber mig lægge mig på sengen hvorefter hun tager tøjet af. Jeg hjælper med Bh'en og får hende op på sengen hvorefter jeg tager g-strengen af hende og begynder at slikke hende HELT uden problemer. Jeg begynder så at kysse og slikke hendes nipples mens hun stille gnubber fissen. Jeg ber hende om at blive ved hvorefter hun spørger om hun må bruge vibratoren,selvfølgelig må hun det. Jeg slikker hende lidt i røven imens og kan mærke at det ik lige er hende, ærgeligt for hun har det smukkeste røvhul jeg længe har set. Vi går videre og jeg få gummi på og hun sutter mig, ik helt dybt men heller ik kun på toppen, det er meget rart. Herefter gå vi over i missionær, lidt med benene nede og lidt oppe, jeg får en fornemmelse af at hun nyder det. Vi springer over i en 69'er i lidt tid hvorefter jeg ber hende om at ride mig. Jeg når ik at få en ordentlig fornemmelse af om kan det da jeg som sædvanlig tager styringen med et greb om ballerne og så begynder at banke løs. Det kunne hun li. Jeg kommer til sidst og hun tager gummiet forsigtigt af med vådservietter og vi snakker lidt. Bla om hendes anmeldelser herinde og jeg får en god forklaring på tingene.

Hun er en rigtig sød flot pige og jeg havde en rigtig god halv time med hende. Jeg besøger sjældent den samme pige 2 gange, men Sofie kunne jeg sagtens finde på at besøge igen.

På en skala fra 1-10

Sofie 9

Sex 8

Stedet 8 (jeg kan godt li aarhuspigerne, især nu hvor de har fået diskret indgang i baggården)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da godt du fik en god oplevelse med hende, nu hvor vi andre ikke har prøvet dette . Måske lidt mærkeligt det er din første anmeldelse , og den så er så god som den er , kunne du være Sofie eller hende der har det stedet  . Du skriver du fik en god forklaring af hende, måske du skulle fortælle den her inde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget typisk at når der bliver skrevet en god anmeldelse, så kommer der en med beskyldninger om at man er pigen selv der har skrevet.

Men det hun sagde var at hun desværre ofte oplever at folk kommer ind og vil have mere end de har aftalt, betalt for. Andre gange er kemien nærmest ødelagt inden der skal betales, for som hun sagde " De kommer ind og behandler mig som en luder" så smiler hun "Det er det jeg er, men jeg vil ik finde mig i at blive nedgjort" Hun sagde at hun nogle gange har været nød til at be folk om at gå igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

det passer ikke at alle de som fået en dårlige oplevelse har behandlet hende dårligt...det faktiske nogle kunder som andre steder behandles ordenlige og har stor respekt for pigerne.

samt hvorfor fortæller hun en helt ny kunde det? det virker ikke som noget en pige vil dele med en kunde...

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Røvslikker, hun har fået rigtige mange dårlige anmeldelser på dette forum og andre forummer fra kendte troværdige brugere, der har skrevet mange indlæg, og det har andre danske piger altså ikke fået overhovedet i samme forhold.

Hvis du er en mand og har været kunde hos hende, dejligt at du havde en god oplevelse. Men lad være med at være pigens forlængede talerør i relation til alle de dårlige anmeldelser hun har fået og begynde at kaste mudder på dem. Hvis du er en mand var du heller ikke til stede ved de besøg så du ved ikke hvad der er foregået og sofie ved heller heller ikke hvem alle kunderne er, der har anmeldt deres oplevelser hos hende eller som blot har skrevet at hun ikke var værd at besøge.

I al den tid hun har været i branchen har der kun været negativ omtale om hende. Men hvis hun også kan leverer en god oplevelse så er det jo kun fint.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvemanden

Jeg har ik på noget tidspunkt sagt at det er alle der har behandlet hende dårligt der har fået en dårlig oplevelse. Jeg siger bare det hun sagde og det bakker jeg hende 100% op i. Grunden til hun siger de ting til mig er nok fordi jeg spurgte ind til de dårlige anmeldelser da de slet ikke stemte overens med det jeg oplevede. Og så vælger hun selvfølgelig at forsvare sig selv hvilket enhver har lov til.

Aros

Lad vær med at stille spørgsmålstegn ved om jeg er en mand...

Jeg har ik på noget tidspunkt været igang med mudderkast, kun forsvaret hvad jeg har skrevet.

Grunden til at jeg oprettede mig som bruger er udelukkende for at skrive denne anmeldelse fordi de andre slet ik passede med det jeg oplevede.

Jeg har først fornylig fundet denne side og kender ik til andre sider med anmeldelser af piger så hvad andre bruger skriver andre steder kan jeg ik tage mig af. Som sagt så skriver jeg anmeldelsen fordi det ik stemte overens med det andre skrev, pånær en enkelt. Og jeg synes hun fortjente det.

Jeg besøger hende igen selvom jeg ik plejer at gå til den samme pige 2 gange og bliver det en negativ oplevelse hører i selvfølgelig om det. Men er det en god oplevelse så lover jeg jer at så hører i fandme også om det igen.

Det her er min sidste kommentar da jeg ik bryder mig om at jeg skal stå og forsvare min anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

men vi må erkende det virker mærkeligt at du læser her her hvor skidt hun gør det, vælge at besøge hende alligevel, samt bringer op at hun får dårlige anmeldelser her inde, det virker ikke til normalt kunde adfærd

når hun får så mange dårlige anmeldelser... samt gør du meget ud af at sige du vil besøge hende igen selv om du aldrig gør det, hvad skal vi bruge den oplysning til..

samt er hendes adfærd med at snakke med en helt ny kunde om anmeldelser her på ero meget mærkeligt i mine ører...

 

men fint du har en god en, men det viser at en ud af 50 kunder får den ok oplevelse, ikke en chance jeg ville tage, faktiske heller spille lotte, der ved at jeg chancerne for at vinde er lave og sætter en næsen op efter gevinsten

 

 

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Du starter selv med at henvise til andres anmeldelser, du forsætter i dit næste indlæg med alle mulige beskyldninger fra sofie om hvorfor alle mulige mænd måtte have anmeldt hende negativt. Hvis du er en mand der har været kunde hos hende og har fået en god oplevelse synes jeg det er rigtigt fint.

Men når du selv vælger at drage andres tidligere anmeldelser ind i dine indlæg, kendte brugere som har skrevet om deres dårlige oplevelser hos hende på den måde kan folk reagerer.

Jeg forstår heller ikke dit store behov for at gå efter andres anmeldelser eller lege talerør for hende. Skriv da bare om din egen oplevelse, hvis du er kunde hos hende og lade andres anmeldelser være. Du skrev du fik en god forklaring fra hende om hendes dårlige anmeldelser og uddyber derefter hvad forklaringen var. Stadig, hun ved ikke hvilken kunde derfeks med et par ord siger at hun ikke er værd at besøge, hun ved stadig ikke hvem alle de forskellige gennem tiden som har skrevet om hende, er. Derfor har du ikke fået en god forklaring fra hende på hendes dårlige anmeldelser. Det undrer bare at du er efter andres anmeldelser, og at det er vigtigt for dig at sætte spørgsmålstegn ved dem.

Jeg synes det er fint, hvis du som kunde har fået en god oplevelse hos hende, ligesom det så også må være fint at andre kendte brugere herinde skriver, at hun ikke er værd at besøge. Men så lad være med at starte med at henvise til andres anmeldelser, så ligger du selv op til debat. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...