Hop til indhold

Candy - Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Candy i sidste uge. Har i et stykke tid set på hende. Havde håbet på en anmeldelse fra nogle af jer andre. Da det ikke skete tog jeg forbi og bestilte 45 min med OWO (Oral without).

Lejligheden var diskret og pæn. Candy var lækker. Hun bedre end på billederne og nogle skønne helt naturlige bryster, som sidder perfekt. Hun er glat barberet med en trimmet dusk ovenover. De 21 år kan godt passe. Rigtig lækker efter min smag. Men jeg har også en svaghed for de latinske piger. Vild skøn når hun smiler. Hendes engelske var stort set ikke eksisterende.

I forhold til agten ligger hun ikke op til det vilde sex. Hendes blowjob var stille, rolig og lækkert. Mere mund end hånd. Hun startede med at ride mig roligt og vi sluttede med hende på ryggen. Hun var god med øjenkontakt hele tiden.

Vil jeg besøge hende igen. Det ved jeg ikke. Jeg har andre af de latinske piger jeg besøger, hvor kemien er i top. Det skulle dog være for hendes fantastiske krop. Jeg vil dog ikke have været besøget foruden.

https://annoncelight.dk/showad/419543
https://annoncelight.dk/profile/HotasFire

Skrevet

Mange tak for din anmeldelse af Candy, havde også håbet på en anmeldelse af hende. 

Helt enig med dig, det kan godt være at pigen er objektiv set meget lækker, men det nytter jo ikke noget hvis kemien ikke er der eller hvis man får dårlig service.

Jeg har en fornemmelse at man hellere ikke får det vilde kys, hvis det er bestilt ud fra det du skriver. 

Hun er trods alt meget ung, måske andre har bedre held med Candy?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.