Hop til indhold

Sukee i Randers: Uha Uha!

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/420451

Jeg var en tur forbi her og det var interessant fra flere vinkler.

Der kom hurtigt svar på SMS og jeg fik booket en tid. Jeg var der 5 min før og skrev jeg var ankommet. Fik at vide at hun ikke lige havde tid nu, men at der ville gå 15 min ekstra. Ikke noget problem. Da tiden var gået skrev jeg igen og spurgte om hun var klar. Fik at vide der lige ville gå 5 min mere. Så i alt en 20 minutters forsinkelse.

Jeg ankommer i lejligheden og det er ikke damen der er billeder af i annoncen der tog imod. Tja, det er vel den gode gamle "bait and switch" teknik. Jeg havde bestilt 45 min til 1200 og hun virkede flink nok, så jeg fortsatte med projektet. Der var også en anden dame i lejligheden, men jeg så hende ikke. Kunne høre hende da hun snakkede højlydt i telefon på thailandsk.

Vi startede med massage og den var virkelig god! Albuerne blev brugt godt og grundigt sammen med en lille smule olie. Hun fandt flere ømme steder og vidste hvad der skulle laves. God hård massage. Top kvalitet! Ca. 10 min på bagsiden og 10 min på forsiden. Fantastisk.

Sex delen haltede desværre meget. Hun var slet ikke tilstede og havde et forvrænget udtryk på hendes ansigt under hele akten. Det var jeg dog ret ligeglad med  og fortsatte ufortrødent. Efter noget tid i missionær fik jeg at vide det var tid til at komme. Det var jeg ikke enig i og fortalte hende at jeg havde købt 45 min og at hun bare havde at levere det vi havde aftalt. Det var hun ikke helt tilfreds med, men jeg fortsatte ufortrødent med at ordne hende under hele samtalen.

Sådan fortsatte det lidt frem og tilbage de næste ca 15 minutter. Jeg blev opfordret til at komme og fik at vide at jeg havde været oppe i hende i lang tid nu. Jeg fortalte hende at ja, det var da fint lang tid og at hun var blevet dejlig fugtig og at der stadig var 10 minutter tilbage, så det var ikke noget problem. Hun kunne bare blive liggende på ryggen, så skulle jeg nok ordne resten. Det var hun heller ikke en stor fan af.

Efter ca 15/20 min med det blev kanonen skudt af og jeg var opbrugt. Det var hun også, og hun var ikke i specielt godt humør. Det var jeg dog. Hun havde ikke sluppet afsted med at "stjæle" 20/30 minutter fra mig og jeg havde taget mig en god knepper. Mit svar på piger som prøver på at "stjæle" tid er at tage hvad jeg har betalt for. Så må hun bare blive sur hvis hun har lyst. Hun kunne også have stoppet og betalt mig penge tilbage, men det er selvfølgelig ikke en særlig attraktiv mulighed.

Jeg fik mit tøj smidt på igen og da vi gik mod døren til lejligheden siger jeg til hende at jeg har hygget mig. Hun kigger på mig med noget der minder om "evil eye".

Jeg var på gaden igen 5 min før min tid var gået. Acceptabelt i mine øjne under omstændighederne.

Gentagelse: No f*****g way!

Redigeret af Hænger

Skrevet

Det kan godt være at dette giver mig en “ferie”, men føj for fanden kan jeg kun sige, det du fortæller er helt klart et overgreb, og at du “ordner” hende er sku noget af det mest usympatiske jeg har hørt, jeg håber at hun deler dit nummer med alle piger så du kan blive udelukket fra det gode selskab, for det høre du ikke til i. 
Du havde vundet meget mere ved at gå din vej og give hende en dårlig anmeldelse, men du vil heller “ordne” hende end blive snydt for lidt basseøre. 

Jeg håber ikke du tror på karma, for så er det sikkert og vist at du vil blive ramt af impotens og det der er værre i løbet af kort tid. 
ps: du behøver ikke at svare mig, da jeg har blokeret din bruger profil, og vil ikke se opslag og kommentarer fra dig herefter.

Redigeret af Lovingthai

Skrevet

@Lovingthai

Du har selvfølgelig ret til din mening, men jeg kan ikke erklære mig enig i at det er et overgreb. Hun har retten til at afbryde mødet på hvilket som helst tidspunkt hun beslutter og det ville jeg have respekteret. Alt hvad hun skulle have gjort var at sige det. Det gjorde hun ikke, så det var under samtykke.

Skrevet
Lovingthai skrev, for 5 timer siden:

Det kan godt være at dette giver mig en “ferie”, men føj for fanden kan jeg kun sige, det du fortæller er helt klart et overgreb, og at du “ordner” hende er sku noget af det mest usympatiske jeg har hørt, jeg håber at hun deler dit nummer med alle piger så du kan blive udelukket fra det gode selskab, for det høre du ikke til i. 
Du havde vundet meget mere ved at gå din vej og give hende en dårlig anmeldelse, men du vil heller “ordne” hende end blive snydt for lidt basseøre. 

Jeg håber ikke du tror på karma, for så er det sikkert og vist at du vil blive ramt af impotens og det der er værre i løbet af kort tid. 
ps: du behøver ikke at svare mig, da jeg har blokeret din bruger profil, og vil ikke se opslag og kommentarer fra dig herefter.

Men du syntes ikke det er et problem, at man ikke får hvad man har betalt for??? Det syntes jeg det er, for hvis man har købt 45 minutter ja så får man 45 minutter, ellers skal de ikke sælge sådan ydelser, jeg siger ikke man skal voldtage nogle, men de skal holde hvad de lover, ellers skal vi jo først til at betale når det er overstået, for så kan de få for de minutter man har været der.

Skrevet

Det virker desværre som om Sukee ikke er afklaret eller har det godt med det hun laver. Havde ellers tænk mig at besøge hende, men det er hermed droppet. 

Skrevet
Hænger skrev, for 11 timer siden:

Gentagelse: No f*****g way!

Jeg tror hun vil være rigtig glad for ikke at se dig igen!  Håber hun spreder det triste budskab til alle hendes kollegaer.

En så respektløs optræden skal man lede længe efter!! Føj, siger jeg bare!!!

Skrevet
Lovingthai skrev, for 16 timer siden:

- faktisk også min første tanke da jeg læste opslaget....virkelig synd for pigen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.