Hop til indhold

dansk brunette skønhed

Featured Replies

Skrevet

Jeg har haft hende på besøg et par gange for en del år siden.

Billederne er de samme som for 3 - 4 år siden så jeg ved ikke om der er kommet flere kg. på eller det modsatte.

Priserne er i hvert fald blevet lidt højere end sidst.

Om hun har ægte bryster, om hun kysser god kan jeg ikke huske, sex delen levede op til mine forventninger.

Eneste minus for mig var at hun brugte lidt for meget tid på toilettet (tid som selvfølgelig blev taget fra min tid).

Skrevet

Hvordan kan du sige at hun ser sød ud, når du ikke kan se hendes ansigt, men ok, brysterne ser søde ud.

Skrevet
  • Author

Hvordan kan du sige at hun ser sød ud, når du ikke kan se hendes ansigt, men ok, brysterne ser søde ud.

Kunne måske være der var i små humor. Ligesom en pige med meget store bryster ser flink, rar og intelligent ud...

Skrevet

Har besøgt hende hos Bellehøjpigerne engang. Sød og fræk pige, naturlig, nem at snakke med. Kan anbefales.

Skrevet

Hej "Jensen"

Jeg bliver lige nødt til at blande mig lidt, for dine oplysninger er desværre ikke helt korrekte...

1. Jeg har kun været i branchen i ca. 2 år, så du kan ikke have haft mig på besøg for en del år siden :)

2. Alle billederne på min profil er taget indenfor de sidste 3-4 måneder, lige bortset fra et par stykker, som stadig ligner mig 100% idag (bl.a billede af bryst) - Og alle mine billeder, som jævnligt bliver opdateret, er 100% ægte amatørbilleder :)

3. Angående priser så er de såmænd også de samme som for to år siden, bortset fra at jeg nu tager 400 kr. for græsk som ekstra ydelse ( 300 kr. i 2012) og 200 kr. for megafransk (100 kr. i 2012 :) 

4. Mine bryster er helt ægte :)

5. Jeg er da ked af, hvis jeg brugte for lang tid på toilettet, havde gerne kompenseret for det, hvis du havde nævnt det. Det er vigtigt for mig, at I er glade og tilfredse bagefter :)

6. At sexdelen var tilfredstillende er jeg glad for at høre - Det er jo ret vigtigt  ;)

Blot lige et par rettelser for god ordens skyld - Hav en super dejlig dag alle sammen :)

Knuss Merle

Jeg har haft hende på besøg et par gange for en del år siden.

Billederne er de samme som for 3 - 4 år siden så jeg ved ikke om der er kommet flere kg. på eller det modsatte.

Priserne er i hvert fald blevet lidt højere end sidst.

Om hun har ægte bryster, om hun kysser god kan jeg ikke huske, sex delen levede op til mine forventninger.

Eneste minus for mig var at hun brugte lidt for meget tid på toilettet (tid som selvfølgelig blev taget fra min tid).

Skrevet

Har besøgt hende hos Bellehøjpigerne engang. Sød og fræk pige, naturlig, nem at snakke med. Kan anbefales.

Mange tak for de pæne ord "Nylonlover" :)

Skrevet

wauu, hende ku jeg godt tænke mig at besøge, gad vide om hun er i sorte nylonstrømper og om man må slikke hendes fødder :oops:

Skrevet

Hej "Jensen"

Jeg bliver lige nødt til at blande mig lidt, for dine oplysninger er desværre ikke helt korrekte...

1. Jeg har kun været i branchen i ca. 2 år, så du kan ikke have haft mig på besøg for en del år siden :)

2. Alle billederne på min profil er taget indenfor de sidste 3-4 måneder, lige bortset fra et par stykker, som stadig ligner mig 100% idag (bl.a billede af bryst) - Og alle mine billeder, som jævnligt bliver opdateret, er 100% ægte amatørbilleder :)

3. Angående priser så er de såmænd også de samme som for to år siden, bortset fra at jeg nu tager 400 kr. for græsk som ekstra ydelse ( 300 kr. i 2012) og 200 kr. for megafransk (100 kr. i 2012 :)

4. Mine bryster er helt ægte :)

5. Jeg er da ked af, hvis jeg brugte for lang tid på toilettet, havde gerne kompenseret for det, hvis du havde nævnt det. Det er vigtigt for mig, at I er glade og tilfredse bagefter :)

6. At sexdelen var tilfredstillende er jeg glad for at høre - Det er jo ret vigtigt   ;)

Blot lige et par rettelser for god ordens skyld - Hav en super dejlig dag alle sammen :)

Knuss Merle

Hej Merle,

Jeg skal hermed give dig min uforbeholdne undskyldning at jeg har taget fejl af dig og en anden "Glædespige".

Merle, smid mig besked og jeg vil prøve at få slettet mit indlæg :-)

Kh. Jensen

Skrevet

Bekræfter Merle herfra!!! Suuuuuuuuuuuper dejlig pige!! :-P

• 9 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.