Hop til indhold

Sydamerikans skønhed 45min syd for kbh

Featured Replies

Skrevet

Av av av, netop som man troede man havde prøvet alt med en fantastisk duo oplevelse tidligere på ugen, skulle det vise sig at blive toppet af et to timers besøg hos denne 23 årlige perfekte sydamerikanske skabning.

Annoncen siger Alexia men det er vidst et kunster navn, hvilket også er helt ligegyldig men tænker jeg skriver det for fremtidige søgninger.

aftalen blev lavet og af sted til en formiddags session nær Bårse. Huset ligget fint anonymt og var hurtigt inde af døren. Og wow!!!

De  korte version: hun er så smuk og perfekt skabt at de fleste nok taber næse og mund. Jeg havde fået bekræftet at hun var ægte meeeen tænkte det måske var gamle billeder.

tværtimod er hun lige 50% flottere og smukkere end billederne i annoncen. Hendes engelske er dårligt og hun bruger oversættelses app, men heldigvis er hendes spanske perfekt og vi tog den blot på et sprog jeg fint taler. Det at vi kunne kommunikere frit gjorde kemien ekstra god og to times med intens flirt og GF oplevelse senere var jeg ude af døren, flyvende på en lyserød sky,

https://annoncelight.dk/showad/403294

Kan mærke at jeg har lyst til at besøge hende hver dag de næste to uger hvor hun er i DK bare for at hun ikke smutter. Hendes smil, latter, intense øjne og fantastiske service minded opførsel i sengen gør det til et fund på Sydsjælland.

hun har desværre ikke mange kunder da det ligger langt væk for de fleste tænker jeg, men lidt markedsføring her fra min side og måske vi kan få hende til at komme igen og igen? :)

hun virker til at have helt styr på hvad laver og hvorfor og er man til perfekt hud, en blød stram helt glat fisse og perfekt lavet bryster med langt mørkt hår - med brune øjne der borer sig ind i dine imens du knepper hende - så kom af sted! :)

en af dem hvor jeg helst ikke ville dele og skrive dette men samtidig synes jeg hun fortjener hvert et ord :)

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hov bemærk at profilen nu har skiftet billederne ud til en anden pige og min anmeldelse ikke længere passer til linket 

• 1 month later...
Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 21 timer siden:

Og profilen er nu igen skiftet til en hvad der på billederne ligner en hot sag, må hellere tjekke op ;)

Var forbi I søndags.....utrolig lækker pige men intet engelsk så svær og snakke med...og hun kigger slet ikke på en...som i slet ikke :mellow:

Skrevet
GennemsnitligJoe skrev, for 3 timer siden:

Nice har ikke nået at være der endnu, så du siger det er hende på de nye billeder?

Nej ikke hende på billedet....Men mindst lige så lækker, lidt mere lys i huden men satme lækker i min optik

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.