Hop til indhold

Besøg Hos Miss Erica ( 1/2-25 )

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Miss Erica til en session der skulle have varet 1 ½ time.

Havde aftalt at jeg skulle tage noget frugt med til at lege med.

Kom ind i rummet og blev bedt om at afklæde mig mit tøj. Miss Erica havde samme påklædning på som på Billede 11 på :

https://annoncelight.dk/showad/320413

Hun kom ind og jeg fik bind for øjnene og hun førte mig ned til hendes fødder og så skulle jeg kysse dem. Så tog hun i mit hår og førte mig up imellem hendes ben hvor jeg kunne snuse til hendes velduftene underliv. Så førte hun mig over til Babestokken hvor jeg blev spændt fast og blev derefter spanket med forskellige ting. Så fik mine brystvorter en ordentlig tur. Desværre har hun ikke noget ordentlig electro så man kommer helt op og ringe. 

Så blev jeg ført over til sengen hvor hun begyndte at spænde mig fast. Ved ikke om det var fordi jeg rystede af kulde at hun stoppede efter 1 hånd. Så satte hun sig på en stol og begyndte at lege med en banan omkring hendes fisse. Den blev virkelig kørt rundt og ud og ind inden jeg blev sat til at spise den.

Så op i gabestokken igen hvor hun begyndte at lege med min røv med glidecreme og gummihandsker og hun havde også en påspændings dildo på. Tvivler dog på at hun brugte den.. 

Så ned på gulvet igen hvor hun fandt 2 jordbær og et glas frem. Hun legede lidt med de jordbær og jeg fik en lille bid af dem inden hun dyppede dem i glasset med hendes urin og lod mig spise dem. Til sidst fik jeg facesitting hvor hun pissede mig i munden imens jeg spillede min pik til jeg kom og hun beordrede mig til at spise min egen sperm. Så var det i Bad bagefter.

Manglerne ved mit besøg var ca 25 Min , VoksPlay samt altså den part af legen hvor jeg blev bundet fast til sengen. Til gengæld sparede hun ikke på lussinger og spyt alle steder.

Som person var hun rigtig flink og sød før og efter og hun lignede det før omtalte billede. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.