Hop til indhold

lige på , billigt og slutty

Featured Replies

Skrevet

Når tankerne går med 120 kmt så har jeg brug for et lige på billigt  skrald , desto mere slutty desto bedre.

Ja hver sine behov og lyster .

Er der nogen inden for s tog nettet der kan anbefale sådan en pige-dame- kvinde ?

Skrevet

Hej 

Du skal besøge hende her.. har heddet lidt forskelligt. Hun er ikke til GFE og er lidt billig lige påagtet på den fede måde.

Anal er hendes ‘go to’ det er tydeligt hun bare vil bruges og helst på en’ sodomy’ måde at kneppe hende i fissen er godt analt er bedt begge services under hun i doggy så der er mindst muligt GFE over det.

Du kan kneppe hende i munden og lidt ned i halsen og hun sluger men den de er extra, det fede her er at det jo er brug mig attituden 

https://annoncelight.dk/showad/419453

god fornøjelse 

Skrevet
  • Author
Happy69luke skrev, for 1 minut siden:

Hej 

Du skal besøge hende her.. har heddet lidt forskelligt. Hun er ikke til GFE og er lidt billig lige påagtet på den fede måde.

Anal er hendes ‘go to’ det er tydeligt hun bare vil bruges og helst på en’ sodomy’ måde at kneppe hende i fissen er godt analt er bedt begge services under hun i doggy så der er mindst muligt GFE over det.

Du kan kneppe hende i munden og lidt ned i halsen og hun sluger men den de er extra, det fede her er at det jo er brug mig attituden 

god fornøjelse 

Er det med Condom skift eller ?

Skrevet

Jeg skiftede ikke men det er længe siden og dengang var hun lidt mere vild ( læs fest) hun er mere klar på hvad hun vil og ikke vil i dag .. men spørg hende hun plejer at svare ret klart 

Redigeret af Happy69luke

Skrevet

Sikke en fantastisk røv. Ku godt finde på at besøge hende :D

Skrevet
Happy69luke skrev, for 5 timer siden:

Hej 

god fornøjelse 

Ved godt det er meget individuelt. Men hvordan ser hun ud. ? 

Skrevet
Karsteng skrev, for 5 timer siden:

Sikke en fantastisk røv. Ku godt finde på at besøge hende :D

Det er en villig røv der tog mine 20 cm uden at brokke sig tværtimod ….

• 2 weeks later...
Skrevet

Tjek for din egen skyld øvrige anmeldelser af hende. Der er en del og mig bekendt ingen positive. 

Skrevet
  • Author
Jugger skrev, for 17 timer siden:

Hvordan var det?

Torsdag kommer før fredag og da jeg desværre ikke ejer en tidsmaskine eller lign ja så må jeg melde pas på dit spørgsmål

Redigeret af Denwod

Skrevet
  • Author
Jugger skrev, for 22 timer siden:

Hvordan var det?

Må blive på arbejdet så ikke i dag...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.