Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
pioneermandem skrev, for 20 minutter siden:

Nogen der kan komme med anmeldelse af

Massage og svenske sidst

Jeg kan ikke rigtigt bidrage med en anmeldelse, men jeg synes at det KAN være en kvinde der før har annonceret med nogle billeder af hvor hun står ved en stor Motorcykel inde i noget der ligner en baggård, men som sagt, jeg er slet ikke sikker. Men HVIS det er hende så har hun fået udelukkende dårlige anmelder og beskyldninger som; uligevægtig, kraftigt humørsvingende, desværre kan jeg ikke finde noget i søgninger, men der må være andre der kan huske hende, HVIS det er hende, det som JEG hæftede mig ved dengang jeg så hendes annonce, og så nu er at hun opgiver sin alder som værende 100 år, hvilket jo selvfølgelig er en joke.

Jeg vil godt lige pointerer at mit indlæg, det er UDELUKKENDE baseret på mine egne ideer.-_-

PS; For øvrigt er det vel mere en efterlysning fremfor en anmeldelse, har derfor bedt Mods om en flytning til det rigtige forum

Redigeret af Gløden
Så først senere at det vel ikke er en anmeldelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.