Sku’ vi nu ikke lige... 124 Skrevet 31. Januar, 2025 (edited) Hej Brødre Når noget ser ud til at være for godt til at være sandt, så er det ofte netop det. MEN nogle gange er det ikke! Har lagt mærke til et par annoncer (i Kolding) med ganske venlige priser, og man tænker at så er det måske fake eller ikke pigen på billederne eller en frygtelig krage der møder én. Jeg tog dog chancen med Lina i Kolding i dag, og det kom jeg bestemt ikke til at fortryde! https://annoncelight.dk/showad/420073 Aftalen kom på plads ganske gnidningsfrit via sms. Stedet er en hyggelig lille lejlighed i Kolding midtby, ikke langt fra rådhuset. Kender ikke så mange i Kolding, så det med hvor diskret det er fyldte ikke så meget, men det er bare en almindelig opgang man går ind i, fra en ikke specielt trafikeret vej. (virkede det til) Mødte ikke nogen i opgangen inden jeg blev lukket ind. Hyggeligt, helt almindeligt og rent værelse med en stor dobbeltseng, perfekt! Jeg blev bestemt positivt overrasket over hvem der tog imod mig indenfor, hun er efter min mening en pæn kvinde. Det skal nok være hende på billederne, men som altid så er billeder taknemmelige. Hun er ikke nogen slimfit, halv anoreksiramt, modeltype. Mere en klassisk lækker latino kvinde, med gode former hvis man kan sige det. Flad mave og en lækker fyldig og fast numse, og så et efter min smag pænt og sødt ansigt. Hun sagde også at hun var fra Spanien, så det har jeg ingen grund til at betvivle. Her kommer det eneste lille upraktiske ind, hun forstår nemlig næsten intet engelsk, så det var lige med google translate at vi fik styr på detaljerne. Lidt upraktisk, men det gik fint, og frækt nok når der sidenhen lige kom en spansk svada fra hende Pengene skiftede hænder, og kludene ramte gulvet, lillemanden var med det samme glad for synet Jeg havde bestilt en time, med noget dominans, i form a spanking til mig, smidt i puljen. Ikke noget pjat, priserne i annoncen passer. Jeg tror bestemt ikke at hun lige er vant til det (spanking), men jeg havde fået at vide via sms at hvis jeg tog legetøj med, så skulle hun nok bruge det. Vi startede også med spanking delen, og selvom hun måske ikke er den mest rutinerede her, så påtog hun sig sku rollen fint og gav den bare gas. Tror sgu ligefrem at hun til tider nød at slå på en forsvarsløs numse! Fik også lige skældud på spansk når jeg forsøgte at undgå slagene Efter noget tid var det dog rigeligt, og jeg fik en gang massage. Ganske ok for en der ikke er massør tænker jeg, det var i hvert fald rart med lidt "venligere" berøringer fra hendes hånd! Derefter til det mere klassiske, startende med gensidig oralt. Jeg synes at hendes blowjob var helt i top. Masser af pirring med tungen og sug og slik. Også lækkert at slikke hende, nærmest facesitting style, den kan altså noget sådan en latino booty. Så var det tid til en reverse cowgirl (selvfølgelig!), og at se sådan en lækker numse gå op og ned, det var godt nok hårdt for lillemanden, og han blev hurtig presset. Sluttede senere af med mere blowjob, hvor jeg måtte overgive mig. Jeg sundede mig lidt, og tog så et bad, hvorefter vi kyssede farvel, og jeg stod vel på gaden små 55 min efter jeg var kommet ind. Jeg følte dog på intet tidspunkt noget tidspres eller lignende, det var helt organisk og naturligt. Jeg synes at hun virker super serviceminded og var hele tiden smilende (sødt og frækt ét af slagsen) og til stede. Til de priser er hun sgu et fund, og helt vanvittig "value for the money" (hvis man kan tillade sig at sige det). Glemte dog at spørge hvor længe hun er i Danmark, sorry. Men thumbs up herfra Redigeret 31. Januar, 2025 af Sku’ vi nu ikke lige... 4 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 1113 Skrevet 14. Februar, 2025 Tak for at tage en for holdet. Hun er pt i kbh og uden din anmeldelse var jeg nok gået udenom da det ligner for godt til at være sandt. Men hun er god nok. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 944 Skrevet 12. Marts, 2025 Er det den samme pige på annoncen nu ...her hedder hun nemlig JULIET Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 944 Skrevet 13. Marts, 2025 Kender nogle så til hende, der nu huserer på adressen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kandenklappe 86 Skrevet 13. Marts, 2025 @reknas hun er fin, sød og ung. Bor ikke selv i Kolding, men hvis man gør så kunne jeg forestille mig at stedet ikke er det mest diskrete. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 0 Skrevet 30. Oktober, 2025 Er pigen som hun er på billedet, og hvordan er hun at være sammen med ? Kunne godt tænke mig at besøge hende, men jeg ville høre folket omkring hende :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ahahahshah 0 Skrevet 15. November, 2025 [email protected] skrev, den 30.10.2025 at 03:02: Er pigen som hun er på billedet, og hvordan er hun at være sammen med ? Kunne godt tænke mig at besøge hende, men jeg ville høre folket omkring hende :) Har du været hos hende endnu? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 233 Skrevet 28. December, 2025 Hey det tyder på det er en profil der skifter navn og annonce ofte. er det hende her? Spørger fordi hun bruger din anmeldelse i annoncen https://annoncelight.dk/showad/446406 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 124 Skrevet 28. December, 2025 (edited) Sommer79 skrev, for 56 minutter siden: Hey det tyder på det er en profil der skifter navn og annonce ofte. er det hende her? Spørger fordi hun bruger din anmeldelse i annoncen https://annoncelight.dk/showad/446406 Nej det er ikke hende. Hun er på nogle gange andre steder i landet. Har besøgt hende én gang siden, og der var det de samme billeder og samme navn som dengang anmeldelsen blev lavet (Hun hedder Lina). Pigerne rykker rundt fra sted til sted, så annoncerne skifter jævnligt. Hun er pt i Aarhus ser det ud til. (For indeværende, hvis du ser dette når de skifter rundt igen, vil det være en ny pige sikkert) https://annoncelight.dk/showad/446148 Redigeret 28. December, 2025 af Sku’ vi nu ikke lige... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 30. December, 2025 Halløj derude, Jeg kunne sgu ikke dy mig for at tage ud og besøge Lina efter at have set hendes billeder og læst anmeldelserne.... Lidt skriverier frem og tilbage med meget korte svar men meget præcist kom en aftale i stand her i eftermiddag... Skulle lige vente lidt ved døren da jeg kom frem - nok på grund af at hun bruger en til at klare booking en gang i mellem... Ind kom jeg og blev mødt at smukke Lina - tror jeg var den første kunde for dagen da der lige var en række gøremål som vasketøj, tørretumbler o.s.v der lige skulle klares Ingen problem - kan sagtens vente - synes da det er lidt hyggeligt at hun lige tuller lidt rundt 5 min går vel men så kommer hun ind til mig og sender mig ud til lidt vask af understellet og lidt mundstyl til bagge parter så hygiejne er på plads inden kys o.s.v. Helt fint Bliver allerede opstemt af at være i lejlighed med hende - hun er helt naturlig og flot og vel +30 år Så opvarming med en masse nussen, olie, massage og med godt brug af kys og hendes flotte bryster Videre til forskellige stillinger og doggy hvor hen stønner højt tilsidst og vil sige at hun kom noget så dejligt - bagefter en masse nussen og kærtegn Kan kun anbefale oplevelsen - hun er bare dejlig i mine øjne - nærværende, smuk og så sød - en rigtig god GFE oplevelse Nærhed 10/10 Sex 10/10 Erotik 10/10 God aften derude og pas på hende! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgno1 48 Skrevet 31. December, 2025 Lækkert Er hun på i vejgård ? Godt nytår 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 31. December, 2025 (edited) Ja bestemt lækkert Bytoften GODT NYTÅR Redigeret 31. December, 2025 af (K)ærligMand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hankypanky888 189 Skrevet 1. Januar Er det den samme pige tråden omhandler (Hun linker til denne anmeldelse) Angel Og hvis ja er det hende på billederne? Takker Hank Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sku’ vi nu ikke lige... 124 Skrevet 1. Januar (edited) hankypanky888 skrev, 1 time siden: Er det den samme pige tråden omhandler (Hun linker til denne anmeldelse) Angel Og hvis ja er det hende på billederne? Takker Hank Nej, det er ikke hende, tråden handler om Lina. Vil tro at hun linker da Lina måske tidligere har brugt denne annonce profil, og så er den ikke rettet helt til når de skifter. (Men kan se at hende Angel har 3 annoncer lige pt, i Ålborg, Århus og Kbh, med 3 forskellige sæt billeder. Rimelig useriøst) Redigeret 1. Januar af Sku’ vi nu ikke lige... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
(K)ærligMand 67 Skrevet 1. Januar (edited) Hej, Jeg nåede lige at få et sidste besøg med Lina i går kl 12 og var sikkert den første kunde på dagen. Det var igen et rigtigt dejligt besøg og hun grinte da jeg kom ind a døren fordi hun kunne huske mig - men jo ikke vidste at det var mig hun skulle møde fordi hun ikke selv ordner bookingen Vi havde igen et vidunderligt møde med masser af nussen, røren, kyssen, 69, cowgirl og så missionæren hvor hun kom til sidst efter lidt "hårdt" arbejde Vi fik snakket en del via Google Translate over hvor en rodet omgang det havde været med ham booking gutten som sender adressen frem længe inden det faktiske møde Og at dette gjorde er der gik underlige mændt rundt uden for og stalkede o.s.v. - så hun havde haft et længere skænderi med ham. Nå nok om det - jeg håber hun fik alle sine penge - desværre er det jo kun 50% da han tager sin del også Jeg fik hendes whatsap nummer da vi faktisk rigtig godt kan lide hinanden og så kan vi da skrives lidt ved og måske mødes en anden gang - hvem ved. Hun forlod DK i går med en flyver imod de Kanarisk Øer og håber hun er kommet godt frem Forøvrigt er hun ikke Spansk - hun er Afrikaner og fra Marokko God aften derude Redigeret 1. Januar af (K)ærligMand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg