Hop til indhold

Thai milf fyn

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har været hos Thai milf I Brenderup for nylig og kan dele deres erfaring? De anmeldelser jeg kan finde er lidt gamle.

Er billederne retvisende? Tilbyder hun fp?

https://annoncelight.dk/showad/353793

Skrevet

wow - hvis brysterne er naturlige, så er der da noget at komme efter  ....    (bor i Kbh .....  )

Skrevet

Hej

Jeg kommer der af og til. Hun giver en god massage/ b2b. Jeg ved ikke om hun giver FP, men prøv at sende en sms og spørg.

Det er 100% hende på billederne, især billede 4 og 5.

Skrevet
victora skrev, for 2 timer siden:

wow - hvis brysterne er naturlige, så er der da noget at komme efter  ....    (bor i Kbh .....  )

Hvis du ikke har noget at bidrage med til emnet, så lad være.

Skrevet
victora skrev, for 18 timer siden:

Jeg er faktisk ret sikker på du bliver skuffet. Implantaterne hedder det vist er ret hårde og sidder lidt skævt. Og dåbsattesten er efter bedste overbevisning ikke under 50 år. Men du bestemmer jo selv, hvor langt du vil køre

Skrevet
MrExtra skrev, for 3 timer siden:

Jeg er faktisk ret sikker på du bliver skuffet. Implantaterne hedder det vist er ret hårde og sidder lidt skævt. Og dåbsattesten er efter bedste overbevisning ikke under 50 år. Men du bestemmer jo selv, hvor langt du vil køre

Jeg er ikke enig. Implantaterne føles helt ok. Hun er er i 40'erne, nok nærmere 40 end 50.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.