Hop til indhold
Guest Spooney

Salome - Vejrum i vestjylland

Recommended Posts

Guest Spooney

Hejsa folkens

Sad og bladrede lidt inde på massage.side6.dk, da jeg faldt over denne annonce:

http://side6.dk/resultatside/?q=6139

En ret stor del af grunden til, at jeg overvejer at besøge hende er, at hun geografisk ligger tæt på mig. Er sq lidt træt af at skulle kører 1½ time

for at besøge en glædespige. 

Skrev et par beskeder til hendes og kan konstatere at hendes skriftlige engelske kundskaber er .... tvivlsomme i bedste fald.

Kort efter blevet annoncen så opdateret med billeder, men jeg er overbevist om, at disse er falske.

Jeg vil selvfølgelig gerne, at de er ægte, men erfaringen har lært mig noget helt andet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorvidt der er tale om falske/ægte billeder ?

på forhånd tak. 

Spooney

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kort efter blevet annoncen så opdateret med billeder, men jeg er overbevist om, at disse er falske.

Jeg vil selvfølgelig gerne, at de er ægte, men erfaringen har lært mig noget helt andet.

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorvidt der er tale om falske/ægte billeder ?

Umiddelbart vha. højreklik og lad google søge ikke anledning til at tvivle på de er ægte - ellers må du jo bare være rå og gøre som i Vrå

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når der er vandmærke oven på alle fotografierne fra en fotograf, så er de højst sandsynlig stjålet fra pågældende fotografs hjemmeside. Der står "Jen Perez Photography" i vandmærkerne.

Hvis hun selv havde rettighederne til billederne, så ville der ikke være vandmærker på dem fra en fotograf. Havde hun selv hyret en fotograf til at tage billeder af hende, så ville fotografen ikke putte vandmærker oven på de billeder han sender til kunden, kun på dem han også får lov til at putte i hans egen portefølje på hans egen hjemmeside eller lignende for at vise hans arbejde frem for andre potentielle kunder og reklamere for hans virksomhed.

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Jernsvin. Hun har jo været smart og taget et screenshot af en tlf.

Har skrevet til hende igen,og hun holder på at billederne er ægte.

Hun er frisk på anal og en halv time skal koste 1000 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

D'herrer Spooney og Ohnono

- jeg bor også selv i området. Min økonomiske formåen er rimelig begrænset, og jeg vil derfor ikke smide penge ud til en middelmådig kvalitet. Jeg hører derfor meget gerne, når nogen har taget skridtet (undskyld - misforstå det ikke - smiler)

Ha' en dejlig dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spooney

Kan se der arbejder en trans på samme adresse. Er liiiidt utryg ved det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...