Gangbang-milf 636 Skrevet 31. Januar (edited) DROP-IN Kom og brug en Bundet og blindfolded tøs KBH fra 14:00-17:00 Tøsen vil blive spændt fast i gabestok eller bundet og samtidig blindfolded. Der vil være kort pause hver time, så tøsen lige kan få en tår vand og måske lige bindes i en ny stilling. Ingen analsex. Det kan ikke garanteres at du har hende alene, da man kan ankomme når det passer en. Men hendes våde fisse og frække mund, skal bare bruges og have masser af sperm. Sex Med kondom (blowjob uden) 15 min 500 kr 30 min 700 kr 1 time 1000 kr. 2 timer 1400 kr. Ekstra time - 500 kr. Ønskes sex uden kondom koster det 200 kr ekstra. Der vil som sædvanlig blive serveret øl og vand. Jeg har kondomer i forskellige størrelser. Men kan ikke garantere at der er nok til alle 3 timer, så tag gerne selv med hvis kondom ønskes. INGEN fisting. Meld jer kun til hvis i er sikre på i kan, så i ikke tager pladsen fra andre. Tilmelding på følgende mail: [email protected] eller [email protected] Noter gerne drop-in i emne Der skal inden deltagelse sendes sms. Samt dagen inden også. #gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck #DP Redigeret 31. Januar af Gangbang-milf Rettet overskrift Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hans69 447 Skrevet 31. Januar Jeg tror nogen vil blive rigtig glade hvis adresser oplyses i en pb 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 636 Skrevet 31. Januar Eventet er slut for i dag Knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg