Jesss02 15 Skrevet 30. Januar Jeg valgte at besøge Alis her i dag. Og generelt var det ganske fint sex. Stedet var fint og sengen var også fin. Stedet vil jeg kalde forholdsvis diskret. Jeg stod der i dag (torsdag) cirka kl 13, og jeg var ikke i nærheden af andre. Alis er meget petit, og hun ser virkelig sød ud i virkeligheden. Dog synes jeg, at det forstyrrede lidt med hendes hånd, selvom jeg godt kan forstå hvorfor hun gør det. Men det gjorde at jeg kun fik pikken halv ind i hende. Det gjorde, at jeg have lidt svært ved at afslutte. Men igen generelt fint besøg. Sex 7/10 Udsende 9/10 Stedet 10/10 https://annoncelight.dk/showad/400708 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonesFyn 7 Skrevet 30. Januar Hvad er der med hendes hånd? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 30. Januar JonesFyn skrev, for 59 minutter siden: Hvad er der med hendes hånd? Hun bruger hånden til at være sikker på kondomet ikke ryger af. Desværre er der lidt for mange mænd som bevidst gør så kondomet “forsvinder” Hun gør ikke det med hånden mere bår hun stoler på dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wweerrtt 0 Skrevet 26. Maj (edited) I’ve visited Alis a few times, most recently on a Sunday morning in Odense. She’s just as stunning as her photos and as tiny as her description suggests, yet I’m always amazed by how truly petite she is in person. Her delicate frame, with feminine curves on a slender body, paired with a classically beautiful face, playful personality, and the finest lingerie, makes her as cute as can be. Alis creates a friendly, welcoming, and open atmosphere that feels genuinely sincere, without pretending to be in love. She’s easy to talk to, attentive, and has plenty to say, making conversations a nice part of the meetings. After a few visits, it truly feels like a ‘friends with benefits’ vibe. During the act, Alis is active, patient, persistent, and fully present in the moment. Her petite size is noticeable and felt in every way, requiring a bit of extra care, but for the same reason, it enhances the intensity of the experience. Her reactions feel authentic, free from fake, cringy moans or pretending to climax at the slightest touch. The apartment I visited had a spacious, comfortable bathroom. Other girls were present (Alis links to their ads in her description—I never had an appointment with them, but they looked like their photos from what I saw), yet the place was large enough that I didn’t notice their presence once inside the room—quite cozy, with soft, dim lighting (despite the bright daylight outside), which I really enjoyed. I highly recommend Alis and her current place, especially for those seeking an honest offer, a pleasurable and real experience without too much illusion. https://annoncelight.dk/showad/400708 Redigeret 26. Maj af wweerrtt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg