Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hun har første arbejdsdag i morgen ved Hvidovre pigerne

Nu har jeg været sammen med Miss rose et par gange Det er super rart og være sammen med hende men kan være 100% sig selv og man kan vitterlig åbne sig hvis man har behov for at snakke lidt privat Hun er super skøn en smuk dame alt sidder når det skal på hende hvis man savner og have en rigtig kæreste fornemmelse ligesom at have en kæreste derhjemme så er det klart en anbefaling fra min side for jeg føler det vi da lige når man er sammen med hende Hun er nem at snakke med og er super dejlig

Skrevet
tor johansen skrev, for 19 timer siden:

Hun har første arbejdsdag i morgen ved Hvidovre pigerne

Nu har jeg været sammen med Miss rose et par gange Det er super rart og være sammen med hende men kan være 100% sig selv og man kan vitterlig åbne sig hvis man har behov for at snakke lidt privat Hun er super skøn en smuk dame alt sidder når det skal på hende hvis man savner og have en rigtig kæreste fornemmelse ligesom at have en kæreste derhjemme så er det klart en anbefaling fra min side for jeg føler det vi da lige når man er sammen med hende Hun er nem at snakke med og er super dejlig

Du skriver du har været sammen med hende et par gange. Hvor har hun været før? Hun ser dejlig ud.

• 5 months later...
Skrevet
  • Author
Gammel rotte skrev, den 31.1.2025 at 09:46:

Du skriver du har været sammen med hende et par gange. Hvor har hun været før? Hun ser dejlig ud.

Hjemme

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.