Ensidstedans 37 Skrevet 30. Januar Hej og god torsdag til jer alle Jeg har 2 piger i sigte som jeg gerne vil besøge men jeg er i tvivl om hvilken. Jeg er på udkig efter facefuck primært. Den ene pige jeg kigget på er Sandra Parker Jeg har kigget lidt på hendes anmeldelser og de er blandede. Nogen siger hun er en diva og andre siger at hun er en super PSE oplevelse - som jeg søger. Jeg var selv sammen med hende tilbage i 2019 og der tog hun den helt til roden! Det eneste var bare at hun sagde nej (dengang) da jeg tog fat i hendes hoved og ville tage kontrollen. Men det kan jo være at det har ændret sig? Daisy er den anden pige som jeg har haft et godt øje til i noget tid. Der står ganske vist at hun tilbyder facefucking, men på den front er jeg blevet brændt et par gange og pigen siger stop så snart man prøver at tage kontrol. Pris gør ikke det store, det bliver 2 timer ligemeget hos hvilken pige. Nogen erfaringer med over nævnte service med nogen af de nævne piger (af nyere dato)? Om det bliver til swallow eller cim er det samme for mig. Mange tak på forhånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 563 Skrevet 9. Februar Så, min gode mand. Hvilken pige blev det...? Jeg er meget interessered i resultatet, da jeg har de nogenlunde samme preferencer som dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg