6søgende 12 Skrevet 30. Januar Nogen der kender denne her? https://annoncelight.dk/showad/420603 kr 6000 er dyrt men hvis nogen har erfaring så kan det være alle penge de værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tor johansen 49 Skrevet 30. Januar Jeg har haft tænkt på at møde den ene af pigerne men jeg synes også prisen er høj i forhold til hvad man betaler andre steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PoulPik 351 Skrevet 30. Januar 6000.- det er jo helt væk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ester03 2 Skrevet 30. Januar Du kan bare skrive til os, vi bider ikke. 6000 er dyrt, men hvis du ønsker en amatør oplevelse, med to piger som reelt nyder det og som elsker at lege med hindanden, så er det alle pengene værd. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zikzak 2 Skrevet 24. Marts Jeg har prøvet at få en aftale med den her pige adskillige gange. Først gik hendes køkken i brand kort tid før vil skulle mødes, og derefter svarede hun meget sporadisk tilbage på mine forsøg på at få et møde op og stå igen. Meget useriøst. Lad være med at spilde jeres tid. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg