Hop til indhold

Tania, kunne være god men skuffede.

Featured Replies

Skrevet

Lokket af nogle gode anmeldeser herinde var jeg inde at besøge Tania.  En "moden dame" som skulle være ret kærlig (min mærkesag). Hun er brasilianer, og de kan ellers være supergode.

Tania har en utrolig krop for én på 40 år med 2 børn, og hun er sød nok og prøver at følge ønsker.  De lovede kys var dog meget tanteagtige, og den sproglige kommunikationen på engelsk ikke særlig god. Men det hele var OK i starten, dog var kontakten ikke så god at jeg blev begejstret. Efter en del kæleri gik jeg i gang med at slikke hende, som i lang tid fik ingen reaktion overhovedet, så lidt at jeg var bang for at jeg ville blive nødt til at opgive. Men langsomt, langsomt, var der pote, hun begyndte at sitre mere og mere og give lyd fra sig, og til sidst kom hun med et brag. Altid vigtigt for mig, så ved jeg, at pigen er med :smile:

Så gik vi over til fransk, efter en meget grundig rengøring af pikken. De sædvanlige få centimeter, men effekten udeblev ikke og jeg måtte snart skifte til missionæren, da jeg var bang for at komme. Min tanke var, at vi skulle ende med fransk igen, men vi kom aldrig så langt, fordi jeg kom faktisk inde i hende ret hurtigt, noget der sjældent sker for mig.

Så langt så godt. Men der var lige gået lidt over en halv time, og jeg havde betalt for en time. Så forventede jeg en hyggelig stund med meget kæleri, og jeg forklarede hende også, at det var utroligt vigtigt for mig, at hun blev liggende i dette øjeblik. Men nej, hun forsvandt "kun for at få noget vand" - og blev væk i 10-15 minutter!  Én gang viste hun sig i døren men forsvandt igen. Hun forklarede at det var "så jeg kunne slappe af"!  Men det var nok snarere at hun skulle ryge en cigaret, tror jeg.  Da hun endeligt kom tilbage og lå ved siden af mig ringede telefonen, og hun tog den - an anden kunde! Så var jeg blevet rigtigt sur, jeg sprang op og begyndte at tage tøj på. Hun fik mig ned igen og lovede at blive længere, og jeg slappede lidt af, men det VAR altså ikke rart!  En professionel som får kr.1500 i timen for at lave noget som helst skal i det mindste være der i hele den time!

Så alt i alt en skuffelse, og jeg vil aldrig tilbage til hende.

Hun rejser d.24/3 men kommer tilbage igen, hvis du skulle være interesseret. Det foregår i en kælder i Vanløse, og ingen observerede jeg da jeg ankom.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.