lonesome 1 Skrevet 18. Juli Kælepotten skrev, for 20 minutter siden: Jeg har forsøgt at skrive til Tina idag (hendes annonce er aktiv) men sms'erne bliver tilsyneladende ikke leveret. Nogen der har været forbi hende for nyligt - eller kan hun være taget på ferie ? Hun er nok ude nyde det gode vejr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 37 Skrevet 18. Juli Kælepotten skrev, for 2 timer siden: Jeg har forsøgt at skrive til Tina idag (hendes annonce er aktiv) men sms'erne bliver tilsyneladende ikke leveret. Nogen der har været forbi hende for nyligt - eller kan hun være taget på ferie ? Tænker blot hun er optaget, var der igen sidste uge, der gav hun udtryk for at ville blive længe endnu - det er i øvrigt ikke hende du kommunikerer med, men hendes “mamasan” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Månestjerne 371 Skrevet 17. August OBS. : Den kære lille lækre Tina har skiftet tlf. nr. til 77224981 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 338 Skrevet 19. August En af de gode ting ved Tina er, at mens hun sutter eller giver handjob, masserer hun samtidig kugler og mellemkød og også længere ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen1972 13 Skrevet 8. September Route66 skrev, den 17.2.2025 at 10:48: Hej Har besøgt Tina - først en gang uden traditionel sex og siden inklusiv. Hun er simpelthen bare det mest søde og sympatiske man kan forestille sig. Og i en sådan udstrækning at man glemmer at hun altså er en GP for en time - og ikke en man gerne ville meget, meget mere med. Tina er en meget slank og flot pige - ligner en på 25-30 uanset hun er mindst 37. Forstår det næsten ikke. Jeg bemærkede også hendes smalle plaster hen over kejsersnittet - men hun har ikke noget ubehag, så det betyder ikke noget. Tina giver en god massage - og hun kan også tage lidt fat. Sagde - som jeg plejer - at jeg bare siger fra hvis det bliver for hårdt. Blow var meget sensuelt og sexen absolut til den gode side - og med lidt glidecreme ikke noget problem hvis man er til den store side. Jeg tænker der er potentiale for at det frække kan blive endnu mere intens, når der er kommet et godt tillidsforhold gennem gentagne besøg. Stedet er en rigtig hyggelig lejlighed med et godt bad og en god bred seng. Den varmeste anbefaling herfra - og tror man kommer længere med Tina ved pli og indlevelse end ved at gå “hårdt på”. Eller andre ord - vær sød ved hende. Du skriver glidecrem ! Bliver hun ikke ordentlig våd ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg