Hop til indhold
BTB

Rasputinclub, Frederikshavn

Recommended Posts

Rasputinclub Frederikshavn har brugt nedenstående foto på deres side6.dk side

 

Ifølge google forekommer et par af billederne på en Ukrainsk hjemmeside, men ellers ikke andre steder, men pigen kan godt have været i Brüssels og optræde - synes ihvertfald ikke det virker helt usandsynligt at billedere er ægte nok og at det er pigen du vil møde - men hvis ikke kan man jo bare gå igen (ligesom i Vrå :D )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er første gang jeg har prøvet at søge efter foto, så jeg slog det op som jeg fandt.

 

Redigeret :

Sjovt nok er foto blevet ændret siden jeg slog det op for under 2 timer siden. Det foto jeg viste er blevet fjernet men det er stadig foto af samme pige.

Redigeret af BTB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er første gang jeg har prøvet at søge efter foto, så jeg slog det op som jeg fandt.

 

Redigeret :

Sjovt nok er foto blevet ændret siden jeg slog det op for under 2 timer siden. Det foto jeg viste er blevet fjernet men det er stadig foto af samme pige.

 

Det bemærkede jeg også, men jeg var ikke helt sikker  :ugeek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rasputin Club er det bedste sted og tá hen har været der en del gange men også lidt dyrer end andre steder men også det bedste sted i Vendsyssel billederne er ægte de gange jeg har været der :-) ka kun anbefales :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...