Hop til indhold

Rasputinclub, Frederikshavn

Featured Replies

Skrevet

Rasputinclub Frederikshavn har brugt nedenstående foto på deres side6.dk side

Ifølge google forekommer et par af billederne på en Ukrainsk hjemmeside, men ellers ikke andre steder, men pigen kan godt have været i Brüssels og optræde - synes ihvertfald ikke det virker helt usandsynligt at billedere er ægte nok og at det er pigen du vil møde - men hvis ikke kan man jo bare gå igen (ligesom i Vrå :D )

Skrevet
  • Author

Det er første gang jeg har prøvet at søge efter foto, så jeg slog det op som jeg fandt.

Redigeret :

Sjovt nok er foto blevet ændret siden jeg slog det op for under 2 timer siden. Det foto jeg viste er blevet fjernet men det er stadig foto af samme pige.

Redigeret af BTB

Skrevet

Det er første gang jeg har prøvet at søge efter foto, så jeg slog det op som jeg fandt.

Redigeret :

Sjovt nok er foto blevet ændret siden jeg slog det op for under 2 timer siden. Det foto jeg viste er blevet fjernet men det er stadig foto af samme pige.

Det bemærkede jeg også, men jeg var ikke helt sikker  :ugeek:

• 4 months later...
Skrevet

Rasputin Club er det bedste sted og tá hen har været der en del gange men også lidt dyrer end andre steder men også det bedste sted i Vendsyssel billederne er ægte de gange jeg har været der :-) ka kun anbefales :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.