Hop til indhold

Annika Louise hyggemassage med sex

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Annika Louise https://annoncelight.dk/showad/400064

Til oplysning og beroligelse for dem, der er/var bange for hun ikke findes, det gør hun i høj grad.

Annika Louise er en lækker milf - smukt ansigt med et dejligt smil - fræk sexet krop med en go røv - naturlige bryster i en str som jeg er vild med!

Blev modtaget med et kram og efter afregning og afklædning blev jeg "smidt" i bad. Efter afvaskning blev jeg placeret liggende på maven på massagebriksen og med et varmende tæppe over mig.

Massagen var som lovet hyggemassage ikke "rigtig massage". Efter der var hygget nok om bagsiden af mig, blev det tid til en vending. Bedst som massagen var i gang igen, var den pludselig en dejlig våd og varm mund i gang med min pik. For pokker hvor var det godt - Annika Louise er super til at gi blowjob.

Så blev det tid til at flytte til sofaen, hvor blowjobbet blev genoptaget indtil jeg bad om lov til at slikke hende. Det var tydeligt, at hun nød det og en orgasme blev udløst. Efter lidt nussen fandt min højre hånd ned til hendes skridt og med lidt finger arbejde nåede Annika Louise klimaks endnu en gang. Så dejligt når der er godt med lyd på og det er der ved Annika Louise.

Så ville Annika Louise ride min pik, inden hun trak kondomet af og suttede min pik, så jeg kom i hendes mund - så frækt og dejligt.

Annika Louise er fuldt og helt tilstede lige fra man kommer ind af døren og til man går igen.Besøget skal helt klart gentages når der plads i både Annikas Louises og min kalender!

Skrevet

Tusind tak for den fine anmeldelse <3

Kommer helt sikkert til at praktisere massage konceptet noget mere for det var virkelig en dejlig oplevelse og opbygning af lyst og liderlighed :-) 

Vi ses igen, det er sikkert <3

Knus Annika 

Skrevet

Ved ikke om det er “lovligt” herinde, men indsætter lige korrekt link <3

https://annoncelight.dk/showad/418242

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 15 timer siden:

Ved ikke om det er “lovligt” herinde, men indsætter lige korrekt link <3

https://annoncelight.dk/showad/418242

Overvej lige om du måske skulle prøve at besøge Sjælland et par dage eller 3 om måneden:razz:

Med dit koncept er jeg ret sikker på at det kunne blive en succes:wub:

Jeg er helt vild med trådstarters oplevelse, der for mig er tæt på et Drømme scenarie <3

Pas godt på dig selv

Redigeret af migigen

Skrevet

“naturligebryster i en str som jeg er vild med!“

Tak for din fine beskrivelse det lyder meget tillokkende, men hvad er en størrelse som du er vild med?  Billederne afslører jo ikke meget:)

Skrevet
  • Author
Økomand skrev, for 20 timer siden:

“naturligebryster i en str som jeg er vild med!“

Tak for din fine beskrivelse det lyder meget tillokkende, men hvad er en størrelse som du er vild med?  Billederne afslører jo ikke meget:)

Fra pålidelig kilde - Annika Louise har en B skål

• 2 weeks later...
Skrevet

Her midt på ugen fik jeg en fræk aftale med Annika Louise 

efter kontakt på mail hvor dato og tid og ikke mindst hvad tiden skulle gå med var aftalt.

efter et par timer i bil ankom jeg til adr. Ringede Annika Louise op som aftalt. Efter 1 min stod hun der i døren og tog imod.

mig i bad og så ind på briksen til en yderst dejlig og fræk gensidig massage..

hvad den efter følgende tid blev brugt på er til fri fantasi..

men helt sikkert Annika Louise er yderst vel uddannet i de fleste europæiske sprog.

skal jeg på en køretur en anden gang kunne egnen vest for Aarhus godt komme på tale…

Skrevet
Notold skrev, den 14.2.2025 at 11:28:

Her midt på ugen fik jeg en fræk aftale med Annika Louise 

efter kontakt på mail hvor dato og tid og ikke mindst hvad tiden skulle gå med var aftalt.

efter et par timer i bil ankom jeg til adr. Ringede Annika Louise op som aftalt. Efter 1 min stod hun der i døren og tog imod.

mig i bad og så ind på briksen til en yderst dejlig og fræk gensidig massage..

hvad den efter følgende tid blev brugt på er til fri fantasi..

men helt sikkert Annika Louise er yderst vel uddannet i de fleste europæiske sprog.

skal jeg på en køretur en anden gang kunne egnen vest for Aarhus godt komme på tale…

Hvor er jeg glad for du havde en god oplevelse, det havde jeg bestemt også <3

Vi ses snart igen :) 

kys Annika 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.