Hop til indhold

Vanessa - Hvidovrepigerne

Featured Replies

Skrevet

http://6finder.dk/p/vanessa-1

Fik så langt om længe besøgt Vanessa igen – det er alt for længe siden, men logistikken har desværre ikke passet ind.

Men nu lykkedes det, og hjæælp hun er dejlig. Skøn ”pige” med de dejligste store ægte bløde babser, rund ( ikke stor ) dejlig røv og fræk som bare fanden.

Hun er piv naturlig og nem at tale med og født med en stor portion humor– spørger interesseret ind til dine ønsker og opfylder det meste med smil og glimt i øjet; og så giver hun den max gas, uden skelen til tiden.

Hun tager ikke telefonen, så man må lytte interesseret til ”svareren” og så troppe op og håbe der er ledigt.

Det var der i tirsdags og jeg blev lukket ind i Paradis ( ja, lokalet et ikke noget at prale af som sådan; lille butikslokale indrettet med pæn stor seng og et ”kryds” på væggen til dem der vil have de hårdere former, men der er ikke noget decideret SM rum; nå men ikke mig og bare info.) men der er rent og pænt; bad og toiletforhold også helt i orden!

Paradis sørger Vanessa for!!

Nå, men spurgte hvad jeg havde lyst til og fik fortalt at jeg  havde lyst til en gang GS og en spillemand. Er du frisk på det? ( vidste jeg egentlig godt ) Ja da.. det dejlige ansigt lyste op i et kæmpe smil – det lyder frækt.

Hun skulle så lige tanke lidt op (håber ikke du har travlt?) nope!!, og efter jeg gav hende pengene fik jeg lige et hurtigt kys og besked på at smide klunset. Der gik måske små 5 minutter, så kom hun tilbage med en rulle sorte sække ( uåbnet) så der gik lidt kludder i udrulningen men det tog hun med ophøjet ro og vi grinede lidt, men fik i skøn forening hevet et par stykker fra hinanden og linet op på gulvet. Så var den del i orden.

Og så tager tingene altså fart. Stående og kysse og kramme ( det er våde tungekys en masse ). Fik taget overdelen af og kloderne blev gramset og som nævnt mange gange før har jeg i de stunder altid ønsket at være blevet født med 2 par hænder, nå men de medfødte for op og ned – brysterne, røven, brysterne, røven mens vi tungekyssede og hun filede på klarinetten.

Op i køjen til mere hygge. Lå fladt på ryggen og hun placerer sig strategisk rigtigt og så får jeg den dejligste gang spansk man kan tænke sig. Det starter med at hun stille og roligt kører de bløde bryster op og ned af stangen og kuglerne – fuck det kilder vidunderligt! Hun kiggede liderligt på mig og spurgte om det er dejligt? Dejligt??? Om… så kommer der en af hendes utallige perler ind imellem akten: Nogle gange ville hun ønske at hun var mand for hun kunne godt tænke sig at mærke følelsen… nå, men det er du da gud ske lov ikke fik jeg fremstammet – nej, men måske jeg har været? efterfulgt af dejlig forløsende latter ( hun er ægte kvinde hele vejen – bare for at lukke eventuelle tvivlsspørgsmål ) men hold op hvor man føler sig godt tilpas i hendes selskab!

Lå så efterfølgende ved siden af hinanden og kyssede og gramsede; det er en sand fryd!

Spurgte om hun ville slikkes? Ja, det kunne hun godt overtales til ( med det sædvanlige glimt i øjet )

Hende på ryggen og så kom tungen på opdagelse og overarbejde. Fik ros for tungearbejdet ( fuck hvor slikker du godt.. ) ramte åbenbart rigtigt, men hun kunne så ikke overgive sig til orgasmen samtidig med blæren fuld ( kunne have været en win win, men ok ) fik ”strenge” instrukser på at komme forbi en anden dag hvor hun ikke skulle tisse, ( har allerede planeret næste gang – håber vagtplanen holder, så bliver det en bolletur ) men hun var ved at være klar, så alt får jo en ende.

Ned på sækken og leverede varen til ug med kryds og slange. Filede godt og grundigt, og som ekstra bonus fik hun sorte kys, men så gik der selvfølgelig gummiged i den – lige ved og næsten, men trods hendes utallige forsøg, så smuttede den altså.

Hun blev faktisk ved og ved – men jeg måtte kapitulere. Klaskede hende let på de dejlige baller og sagde, at det ikke vil som jeg ville – øv udbrød hun: Jeg hader når det sker, og måtte istemme: ja, det gør jeg også… :mad:  men havde fået mere end rigelig super service!

Op på højkant og i bad. Vanessa satte sig ved computeren og vi hyggesnakkede; hun er totalt afslappet og ingen stress og jag, men jeg ville selvfølgelig af sted ( gu ville jeg ej ) så hun kunne vende skiltet – jeg havde mere travlt end hende…

Tøj på og pænt fulgt ud; hun havde heldigvis ikke taget trusser eller overdel på, så kunne følge den smækre røv og de dejlige fortrin til den alt for korte vej til døren – endnu et kys, samt klem på bagdelen til afsked..

Hvis I er til våde tungekys, store dejlige ( ægte ) bløde bryster, 100% nærvær samt spontane liderlige/frække udbrud, mmm - ja såå.. :cool: 

Men tidsbestilling er som sagt ikke muligt; hun har haft alt for mange tumper der ringede men ikke kom, så det gider hun selvklart ikke – tag chancen – måske der står åbent på skiltet? :-P 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.