Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen, 

Jeg har efterhånden prøvet en håndfuld gp´er og må sige, at Kira helt klart er min favorit. Hun ser præcis som på billederne og var egentlig lidt nervøs over om det var sandt, selvom der er 1 anmeldelse af hende. Men, da (u)heldet ville det, blev jeg desværre nødt til at aflyse en tid med en anden gp og dagen derpå havde hun ikke tider der passede til mig. Derfor kontaktede jeg Kira, hvor kommunikationen gik smurt og da jeg så endelig så hende blev jeg faktisk lidt nervøs, som om det var min første gang med gp igen. Selve akten var helt magisk hun har en fantastisk krop som jeg egentlig bare kunne stirre på hele dagen og hendes bj uden kondom var dejlig.

Selve akten var 10/10

Pigen 11/10 

Lokation 9/10 

Kan helt klart anbefale hende her. Hun sagde at hun kun ville være her i få dage og spurgte selfølgellig om hun kom tilbage og det svarede hun måske

https://nympho.dk/n22631/7661/sweety-kira-want-to-meet

Redigeret af Htiger

Skrevet

Jeg sagde det jo… :D

Kira er dejlig :wub:

PS. Du har oprettet i efterlysninger - jeg har bedt om flytning af tråden :) 

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Godt review :)

Havde en aftale i dag. Bekræftede i morges som aftalt.. radiotavshed fra hende af, desværre.  Meget underligt når nu man havde en fin dialog i går om aftale idag. Så fik man spildt sin formiddag på ja intet.

Andre der har samme oplevelse? 

Skrevet
meilo skrev, for 6 timer siden:

Havde en aftale i dag. Bekræftede i morges som aftalt.. radiotavshed fra hende af, desværre.  Meget underligt når nu man havde en fin dialog i går om aftale idag. Så fik man spildt sin formiddag på ja intet.

Andre der har samme oplevelse? 

Ja, desværre - jeg havde også en aftale og nu er der gået radiotavshed i den. Også spildt formiddag her. Af ren nysgerrighed, hvad tid havde du aftalt?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.