Hop til indhold

❤️ GANGBANG MED FRÆK MILF I RANDERS D. 30 JANUAR - SAMT 1:1 MØDE❤️

Featured Replies

Skrevet

Skal du med til mit første solo gangbang i Randers. Tilbyder også få 1:1 aftaler mellem de to gangbang. Skriv for mere info omkring 1:1

Jeg er ret glad for sex og elsker at få så meget pik som muligt. 

Randers:

Torsdag d. 30 Januar fra 12:00-14:00 kun 1200 kr. 

Torsdag d. 30 januar fra fra 18:30-20:30 kun 1200 kr. 

Ønsker du anal også, så koster det 400 kr. ekstra. 

Jeg elsker at få en masse lækker pik. Mærke når I kommer i min våde fisse. Skal du hjælpe med at fylde min mis og mund med sperm. ❤️

Ønsker du kun at kigge, med mulighed for at komme udover mig koster det 500 kr. 

Anal er med kondom. 
Men ellers er kondom valgfri

Jeg tænder på fast tag, blide smæk i numsen, mouthfuck, deepthrouth, rimming. 

❤️ Lidt om mig: 

- 41 år
- 172 cm
- 61 kg.
- dejlige, naturlige bryster.
- Fræk røv, der elsker at blive brugt
- Ekstrem liderlig og sexhungrende milf. 

Der serveres øl, vand. 

Der mulighed for bad, hvis man trænger til det, så man er lækker ren til at lege med mig. ❤️

Er du klar at gennemkneppe frække mig, så skriv til:

[email protected]

Noter gerne Randers dagtimer, Randers aftentimer eller 1:1 møde. I emnefeltet. 

#gangbang #milf #vejle #sperm #mouthfuck #DP

8B1E4845-CC4F-4D14-9186-4108A5C34231.jpeg

2C26EF2D-AEB7-41BF-908A-CCDBEC7BC6DE.jpeg

5074D51F-89CB-4F6E-A57D-341D4C8008B2.jpeg

765977B9-F03C-4EF8-938B-9AA4E7B42DED.jpeg

Skrevet

Jeg vil meget gerne deltage i det første gangbang kl. 12 hvis det muligt.

Skrevet
Knaldfis skrev, 1 time siden:

Du skal skrive til denne mail hvis du vil deltage.

[email protected]

Skrevet
  • Author
Knaldfis skrev, for 4 timer siden:

Eller skrive privat besked. 

Skrevet

30/1 Så var Gangbang-milf  her lidt for tæt på mig, sød og flot pige der kan det der skal til i et GB, skulle lige høre hvorfor KBH drengene ikke kunne slå rekorden?? Længe og pris kunne lige gå på GBet Kunne lige nå at få aftenmalkning færdig og bilen var klar fra sidste gang der var kun det med dækkene så 80 km på motorvej igen overhalet div lastbiler kommer sikkert frem kender stedet vælger denne gang at pisse et andet sted end sidst gang hvor det gik så voldsom galt møder ind som nr 1 Der skulle 4 + 1 til at slikke  ren efter GBet som ikke kom  tager et hurtig bad og sæt min oldemor hemmelige opskrift på pebernødder frem og ser der en tidligere GB makker vi falder i snak 

hvor bla bliver aftaler for samkørsel til næste GB MEN det passer ik Gangbang-milf  der kommender os ind i bollerummet mens hun spise nogle af pebernødderne hun starter med sutte pik og bruger hænderne Mænds hænder er over det hele Vi for pigen op isengen Også skal jeg så lige love for hun for slikke tur på skift og hjælp med fingrene det kan pigen godt lide Så begynder knepperiet forlæns, baglæns og liggende på siden sutten pik bruge hænder mens der blev brugt finger på klitten nå men der er lidt stille det går jo ik når mrD er på tur så fyrer lige en jok af det blev der så fuld op på En skal ha anal han kører løs med og uden hænder lige ved tror det er westeflim man med i lige pluselig er der en der går mens en se noget slatten ud  mig og GB makken se på hinanden tænker fuck stadig lang tid igen jeg prøver at få nogle pedernødder med den hemmlige opskrift i ham det vil han ik mens kommer makker med div creme der bliver valgt den sort skocreme vuti stor dreng igen og pigen kan lide virkeningen så er vi  igang igen div stilleder bliver prøvet igen så smutte der en mere 

fedt så kan mrD give fuld gas og trækker desværre GB makker med i overtid der bliver fyret de sidst jok af mens snak gå om KBH Drengene Så vil man lige snak alder med pigen og som i aldrig skal man ikk snak alder med piger GB makker var lidt for hurtig og svare at jeg knepper som en på 65 år det var nu pigen der skulle svar på hvor gamle jeg var nå men hun sagde nu mit navn glemt bare mr foran fik også en lille afrunding med lidt mere snak som jeg så godt kan lide Så er pigen lige pludselig et mennesker som alle andre og ik bare en kneppemaskin Og undskylder jeg kom til spise alle pebernødderne  nå i bad og hjem for gøre mælke maskinerne renene  

Håber sidst mand D 31/1 fik løsnet reberne påGangbang-milf  ellers er det to meget tynd piger i møde 4/2

Tak til Gangbang-milf  for god træning for det der venter i horisont vildt hvis man går i over tid der ?? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.