Hop til indhold

Maya 35’s Ladyboy veninde? (Aarhus)

Featured Replies

Skrevet

Hey

Maya 35 har besøg af en ladyboy veninde nogle dage. Og et besøg hos en spændende thai massør samt en (måske?) sexet lækker ladyboy vil lige være sagen. 
Men har nogen set denne ladyboy og måske kan fortælle om oplevelsen var fræk og lækker?

https://annoncelight.dk/showad/349867

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg var forbi for 14 dage siden i 30 min. med både Maya og ladyboy. Fik ikke navnet på laydboy. Hun var uden make-up og derfor måske ikke så feminint ansigt. Men kroppen er slank med fine bløde bryster og en stram lille fast røv. Pikken er thai-størrelse men bliver hurtigt hård ;-)

Nu var det jo kun 30 min, men det hele var ret forjaget og indtrykket var at jeg skulle komme hurtigst muligt.

Først lidt thaimassage med olie og hurtig om på ryggen. Maya sætter straks kondom på og begynder at ride. LB kommer op fra fodenden og hun knepper min mund. Det var ret frækt de 5-7 minutter det varede. Så hopper Maya af og begynder at spille min pik meget energisk. Jeg får 5 min i missionæren m. Maya og slutter med LB knepper min mens Maya spiller min pik. Efter et hurtigt bad var jeg ude efter præcis 30 min.

Det er et frækt setup og de er ret lækre begge to så jeg er fristet af en længere tur. Men jeg tror ikke helt på det bliver mindre ‘busy’ af den grund.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.