Hop til indhold

Recommended Posts

massage er første prioritet , og hvis jeg bliver spurgt om jeg vil have  ekstra  så er det  andenprioritet 

Redigeret af jni

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis det kun er massage, så Nan fra reya i Slagelse.

Ellers Bibi i Skælskør.

Et forsøg er thai smile i Slagelse, hvor massagen er meget udefra hvilken pige der er der pt, men ekstra er normalt tilbudt også.

Super thai Slagelse kunne også levere begge dele, men igen er vist mere hvilken pige der er på arbejde når du er der.

Wan thai welness i Kalundborg har jeg ikke været hos siden slut 2023, da den hed unchai, men her var ekstra prioritet frem for massagen tidliger, ved ikke om det stadig er sådan.

Redigeret af Tømreren
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 10 timer siden:

Hvis det kun er massage, så Nan fra reya i Slagelse.

Ellers Bibi i Skælskør.

Et forsøg er thai smile i Slagelse, hvor massagen er meget udefra hvilken pige der er der pt, men ekstra er normalt tilbudt også.

Super thai Slagelse kunne også levere begge dele, men igen er vist mere hvilken pige der er på arbejde når du er der.

Wan thai welness i Kalundborg har jeg ikke været hos siden slut 2023, da den hed unchai, men her var ekstra prioritet frem for massagen tidliger, ved ikke om det stadig er sådan.

Også:

Cat Kalundborg (mest erotik)

MK Jyderup (både/og, afhængig hvilken pige)

Tilføjelse:

Wan er massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har aldrig besøgt Mk i Jyderup før, men kan være jeg skal aflægge er visit på et tidspunkt, lægger ikke så langt fra mig.

Hvis wan faktisk er massage, skal de klart besøges, for de fleste piger på den adresse tidliger, har været mere fokuseret på ekstra, end at give massage, så er massagen i fokus der igen, så aflægger jeg gerne stedet et besøg igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tømreren skrev, for 19 timer siden:

Hvis wan faktisk er massage, skal de klart besøges, for de fleste piger på den adresse tidliger, har været mere fokuseret på ekstra, end at give massage, så er massagen i fokus der igen, så aflægger jeg gerne stedet et besøg igen.

Wan er massage, altid smag og behag, men jeg synes hun er god, og hun lytter efter hvordan man ønsker massagen. Iøvrigt er hun alene massør på etablissementet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nightwish skrev, for 23 timer siden:

Wan er massage, altid smag og behag, men jeg synes hun er god, og hun lytter efter hvordan man ønsker massagen. Iøvrigt er hun alene massør på etablissementet.

Har Wan annonce et sted ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...