jni 1 Skrevet 28. Januar Hvor få man den bedste Thaimassage på Vestsjælland lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 31 Skrevet 28. Januar du kan være sikker på det ikke er i Asnæs centret, se anmeldelser under Kasap Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 291 Skrevet 28. Januar Massage eller ekstra du vægter højest ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jni 1 Skrevet 28. Januar (edited) massage er første prioritet , og hvis jeg bliver spurgt om jeg vil have ekstra så er det andenprioritet Redigeret 28. Januar af jni Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 291 Skrevet 28. Januar (edited) Hvis det kun er massage, så Nan fra reya i Slagelse. Ellers Bibi i Skælskør. Et forsøg er thai smile i Slagelse, hvor massagen er meget udefra hvilken pige der er der pt, men ekstra er normalt tilbudt også. Super thai Slagelse kunne også levere begge dele, men igen er vist mere hvilken pige der er på arbejde når du er der. Wan thai welness i Kalundborg har jeg ikke været hos siden slut 2023, da den hed unchai, men her var ekstra prioritet frem for massagen tidliger, ved ikke om det stadig er sådan. Redigeret 28. Januar af Tømreren Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 140 Skrevet 29. Januar Tømreren skrev, for 10 timer siden: Hvis det kun er massage, så Nan fra reya i Slagelse. Ellers Bibi i Skælskør. Et forsøg er thai smile i Slagelse, hvor massagen er meget udefra hvilken pige der er der pt, men ekstra er normalt tilbudt også. Super thai Slagelse kunne også levere begge dele, men igen er vist mere hvilken pige der er på arbejde når du er der. Wan thai welness i Kalundborg har jeg ikke været hos siden slut 2023, da den hed unchai, men her var ekstra prioritet frem for massagen tidliger, ved ikke om det stadig er sådan. Også: Cat Kalundborg (mest erotik) MK Jyderup (både/og, afhængig hvilken pige) Tilføjelse: Wan er massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 291 Skrevet 29. Januar Har aldrig besøgt Mk i Jyderup før, men kan være jeg skal aflægge er visit på et tidspunkt, lægger ikke så langt fra mig. Hvis wan faktisk er massage, skal de klart besøges, for de fleste piger på den adresse tidliger, har været mere fokuseret på ekstra, end at give massage, så er massagen i fokus der igen, så aflægger jeg gerne stedet et besøg igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 291 Skrevet 29. Januar Der er også kommet en ny thai welness i Slagelse, som er grøn massage. Reklamere på Facebook. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nightwish 140 Skrevet 30. Januar Tømreren skrev, for 19 timer siden: Hvis wan faktisk er massage, skal de klart besøges, for de fleste piger på den adresse tidliger, har været mere fokuseret på ekstra, end at give massage, så er massagen i fokus der igen, så aflægger jeg gerne stedet et besøg igen. Wan er massage, altid smag og behag, men jeg synes hun er god, og hun lytter efter hvordan man ønsker massagen. Iøvrigt er hun alene massør på etablissementet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 291 Skrevet 30. Januar Okay, så tror jeg at jeg vil bestille en tid. Takker for svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eddy 3 Skrevet 31. Januar Nightwish skrev, for 23 timer siden: Wan er massage, altid smag og behag, men jeg synes hun er god, og hun lytter efter hvordan man ønsker massagen. Iøvrigt er hun alene massør på etablissementet. Har Wan annonce et sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tømreren 291 Skrevet 1. Februar Jeg har ikke set annonce fra det sted, siden det hed unchai. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg