Hop til indhold

Motel hadsten

Featured Replies

Skrevet

Hej lle skønne mennesker jeg går og overvejer at køre til Hadsten men jeg ved ikke så meget om stedet så håber i kan hjælpe lidt 

Er det et godt sted? Er det fint besøgt? Retter sagt er det turen værd :D

Skrevet

Jeg har været på besøg der - lad mig sige det sådan at det ikke var lokationen der lokkede - og det bliver det heller ikke næste gang. 

Dermed ikke sagt at jeg ikke ville tage på endnu et damebesøg der, men det er bestemt ikke for værelsernes skyld, skulle jeg komme retur.

Skrevet

Det er et ældre motel, måske nok lidt slidt, men mange piger bruger det, og mit indtryk er, at de får de besøg, de ønsker.
Der er ugeneret diskret indgang til værelserne, gode parkeringsforhold og selvfølgelig eget badeværelse.

Skrevet
  • Author
Julius skrev, for 3 minutter siden:

Det er et ældre motel, måske nok lidt slidt, men mange piger bruger det, og mit indtryk er, at de får de besøg, de ønsker.
Der er ugeneret diskret indgang til værelserne, gode parkeringsforhold og selvfølgelig eget badeværelse.

Tak det var lige det svar jeg var ude efter ;) værelserne er os i den billige ende men hvis de kan det de skal er det vil helt fint 

Skrevet

Hvornår vil man evt kunne møde dig i Hadsten!

Skrevet

Hadsten er fint, ja det er lidt slidt. 

Der er også i Støvring, som er en af mine favorit steder. Intet luksus, men ganske fint 

Skrevet

Jeg synes Hadsten er et godt sted

dejligt diskret 

jeg har været der flere gange og kommer gerne igen ^_^

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.