Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Efter den dårlige anmeldelse af Fernanda, https://nympho.dk/n21784/7437/fernanda-anal-inc-gfe-alone-a-nice-location-videocall-to-prove-i-am-real-oesterbro, kom med så fede svar og god humør, blev jeg nødt til at møde hende, så skrev med det samme til hende og fik en aftale idag og det har jeg ikke fortrudt, hun er en rigtig flot pige og dejlig personlighed, men det som skete i sengen, var i en klasse for sig selv, hende bliver man afhængig af, det var så godt, at hun så samtidig snakker frækt under forløbet, gør det svært ikke at komme med det samme, hende kommer jeg til at besøge mange gange, det skal i ikke snyde jer selv for

Skrevet
niceguyhimself skrev, for 4 timer siden:

Efter den dårlige anmeldelse af Fernanda, https://nympho.dk/n21784/7437/fernanda-anal-inc-gfe-alone-a-nice-location-videocall-to-prove-i-am-real-oesterbro, kom med så fede svar og god humør, blev jeg nødt til at møde hende, så skrev med det samme til hende og fik en aftale idag og det har jeg ikke fortrudt, hun er en rigtig flot pige og dejlig personlighed, men det som skete i sengen, var i en klasse for sig selv, hende bliver man afhængig af, det var så godt, at hun så samtidig snakker frækt under forløbet, gør det svært ikke at komme med det samme, hende kommer jeg til at besøge mange gange, det skal i ikke snyde jer selv for

Det er sjovt, ikke? Når anmeldelsen er negativ, skriver jeg nærmest en roman på 5 sider, men når den er positiv, kan jeg knap nok komme forbi introduktionen. :D Spøg til side, jeg er virkelig glad for, at dine forventninger blev indfriet. Tak for kærligheden!<3

Skrevet
  • Author
Fernanda skrev, for 6 minutter siden:

Det er sjovt, ikke? Når anmeldelsen er negativ, skriver jeg nærmest en roman på 5 sider, men når den er positiv, kan jeg knap nok komme forbi introduktionen. :D Spøg til side, jeg er virkelig glad for, at dine forventninger blev indfriet. Tak for kærligheden!<3

Det gjorde de i høj grad 

Skrevet

@niceguyhimself - fandt du så ud af om hun er 99% eller 100% kvinde? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.