Hop til indhold

Betty i Ørestad - Wauw hun er dejlig

Featured Replies

Skrevet

Allerede lørdag havde jeg set Betty på nympho, men forskellige omstændigheder gjorde at vi først kunne mødes søndag aften…og hvilket fantastisk møde det blev <3

Jeg var noget skeptisk på vej til Betty’s adresse, et sted jeg har været før, en fin og ren etværelses som er perfekt til formålet, endda med et P-hus som nabo

Jeg tænkte ahhh mon dog om hendes billeder og oplysninger…det ser for godt ud til at være sandt og så til rimelige penge…det skulle vise sig at det hele stemmer med virkeligheden :) 

For satan da også et syn der mødte mig, da Betty åbnede døren iført frækt lingeri med fjer og selvsiddende strømper og høje hæle, jeg var solgt på stedet og svævede herefter bare afsted med øjnene klistret til Betty hahaha. Hun var mindre stadset op end på hendes billeder, hvilket passede mig godt. Det er dog helt sikkert hende på billederne…

Betty er i mine øjne vanvittigt smuk og sexet. Hun er helt naturlig, slank og lækker. Smukt ansigt og en fantastisk slank og fitness trænet krop. Hvis nogen skulle være interesseret i, hvilken kropstype jeg tænder mest på, så er det bare at smutte forbi Betty og se hende…hun er tæt på 100% perfekt imo ;) Jeg bliver helt opstemt af at skrive om hende…puha hun var dejlig at være i nærkontakt med <3

Betty virker ikke vildt erfaren, hvilket er et plus i min bog. Hun er vanvittigt sød og har en dejlig personlighed. Hun er imødekommende og vil gerne have at du har det godt. Jeg er helt vild med hende og jeg kommer til at se hende igen…

Betty kan ikke et ord engelsk - hun vil dog lære det fortalte hun via translate, som vi brugte flittigt og som sammen med Betty’s dejlige væsen, gjorde sprogbarrieren fuldstændig ligegyldig. Hun fortalte mig at hun er 28 år - hun kunne i mine øjne snildt være yngre. Betty er her kun lidt over en uge endnu

Endnu en anmeldelse jeg egentlig ikke har lyst til at skrive, eftersom jeg helst beholdte Betty for mig selv. Men dels fordi jeg gerne vil have, at Betty har kunder nok til, at hun kommer til Danmark igen og så er der jo den ed, som alle der opretter en profil på euroguide sværger, nemlig at videregive alle informationer som kunne være til gavn for andre brugere ;)

Pas godt på dejlige Betty, det fortjener hun   

https://nympho.dk/n22453/7621/betty

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Kan se hun tilbyder franske kys - prøvede du dem og hvordan var de? Og hvad med hendes blow? frækt, fast, vådt - nok af det?

Skrevet
  • Author
Vildsvinet skrev, for 2 timer siden:

Kan se hun tilbyder franske kys - prøvede du dem og hvordan var de? Og hvad med hendes blow? frækt, fast, vådt - nok af det?

De franske kys prøvede jeg…de var gode, men kun franske…

Hendes blow, som i hendes standardpris er med gummi, var okay, ikke noget vildt men okay… Om det er bedre hvis du køber dig til OWO ved jeg ikke…

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.