Hop til indhold

Ginger i Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Er der nogen der ved om Ginger er stoppet.

Hun har blandt andet været i Randers.

Skrevet

Jeg mødte hende tilfældigt ude i virkeligheden i Aars omkring jul, der havde jeg selv forsøgt kontakt noget tid. "Ikke lige for tiden" var svaret på om hun stadig tog imod besøg :(

Skrevet

Det er træls, men forhåbentlig vender hun tilbage igen.

Hvordan tog hun det at du snakkede til hende på gaden?

Skrevet

Hun virkede til at tage det fint, hun smilede da og svarede åbent. Jeg tænkte selvfølgelig over om hun nu gik med nogen, hvilket det ikke så ud til.. Men jeg vil ikke gøre det igen, fortrød lidt bagefter, det er egentlig ikke så pænt.. Blev nok lidt grebet af stemningen fordi jeg virkelig gerne ville gentage succesen hos hende.. 

Skrevet

Jeg synes faktisk at det er fedt at du gjorde det. Nu har jeg godt nok kun været sammen med hende en gang, men hun virkede også til at være en person der tager tingene som de kommer.

Jeg tror heller ikke at jeg havde kunnet holde mig tilbage. Hun var nemlig rigtig dejlig at være sammen med :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.