Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre. Lige et par ord om:

romantica.dk

Stedet er beliggende på Østerbro. Som tidligere beskrevet, beliggende i kvarter med beboelsesejendomme i kælder. Rimeligt diskret om aftenen (med huen trukket godt ned om ørerne). Jeg er alle 3 gange blevet modtaget af samme telefondame, som er sød og servicemindet. Stedet er pænt og rent uden at være mondent.

For ca. en måned siden besøgte jeg Emmalie. Jeg havde søndagen forinden forsøgt at få en aftale med hende på søsterklubben Club Erotica, men der var desværre en times ventetid....Der er tale om en utrolig flot kvinde i begyndelsen af 20erne. Petit og slank som beskrevet. Sød og afslappet. Fransk og derefter forskellige variationer af dansk. Jeg måtte stoppe hende flere gange, da jeg ellers ikke havde fyret kanonen af for tidligt. Afsluttede i doggy og herefter lå vi og snakkede lidt.

Damage 1100 for en halv time. Jeg kan bekræfte, at der ikke blev opkrævet indganggebyr.

For ca. et par uger siden besøgte jeg igen romantica. Jeg havde 1. gang jeg besøgte romantica fået et kort blik på Jasmin, som tilfældigt sad i et af de andre rum. Og jeg havde fået appetit på hende. Teledamen spurgte initialt om hvem det skulle være. Jeg kunne kun svare, at jeg hverken havde mødt Jasmin eller Rebecca, og jeg blev således præsenteret for begge. Begge flotte kvinder, men valget faldt på Jasmin. (Jeg havde det næsten skidt med at vælge, med dybere stak det dog ikke....). Jeg ventede et godt stykke tid, men sådan er vilkårene jo når man bare kommer uden aftale. Det er vel heller ikke det værste og ligge på et bordel og vente på en gudinde ;-) ?!Petit og slank. Langt mørkt hår. Lidt mere former end Emmalie, men altså på ingen måde overvægtig. Fransk og derefter dansk i forskellige stillinger. Igen med pauser og afslutning i doggy.GFE. 

Damage: Do.

En mellemliggende gang har jeg uden tidsbestilling kigget forbi. Kun Jasmin var på vagt, og jeg havde ikke tid til at vente. Blev lukket ud igen uden gebyr....

Konklusion: Begge gang super oplevelser med gudinder jeg aldrig ville have chancen for at mødes med ellers. Jeg kommer igen.

Venligst Alfons.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...