Hop til indhold

Recommended Posts

Var gennem gaden, talte med en noget stor  velvoksen pige, vel ca. 32 år, lidt rødhåret.

jeg havde ikke muligheden på det tidspunkt, men fik hendes mobilnr.

 

besøgte hende privat torsdag aften på saxo,

sikke et roderi, overalt, og lugtede meget af røg. men pungen var fyldt op, så må man tage det med.

jeg begyndte at nusse hendes store bryster, og hun gengældte, på opfordring,  med at tage mig i skridtet.

reaktionen udeblev ikke.

hun gik i bad, og vendte tilbage i trusser og bluse.  hun er ikke særlig glad for sin store mave.

jeg vaskede lige sjoveren.

Vi begyndte at nusse hinanden, og som aftalt, gled hun ned og begyndte et blow uden gondom, uden slug, men med sprøjt over hendes bryster.

hun begyndte  at slikke og sutte.

Hoved , skaft og pung. fik en dejlig tur

måtte lege med missen, uden på trusserne, som blev våde, det havde været bedre uden trusser, men man får jo ikke alt for kr 300.

 

efter ca 10 min, kunne jeg ikke holde mig tilbage, gav selv de sidste 4 ryk, og en kæmpe ladning fulgte på brysterne.

det var en tiltrængt lættelse at få tømt sækken.

 

på vej hjem, måtte vinduerne i bilen rulles ned, da mit tøj lugtede af røg.

heldigvis var konen ikke hjemme, og aftalen var at jeg skulle smide mit tøj i vaskemaskinen og starte den når jeg kom hjem.

Heldigvis..

derpå et bad, så intet blev opdaget, py ha.

Sted 1

blow 8

skønhed 2

røg 0

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke lige så kendt i Odense, men er Saxo et hotel?

 

Røglugt var tidligere ikke så stort et problem, men har jeg idag bare hængt min jakke ved siden af en ryger, så kan jeg lugte det i flere dage og min kone har en næse, som ein berühmter Spurhund aus Düsseldorf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke lige så kendt i Odense, men er Saxo et hotel?

 

Røglugt var tidligere ikke så stort et problem, men har jeg idag bare hængt min jakke ved siden af en ryger, så kan jeg lugte det i flere dage og min kone har en næse, som ein berühmter Spurhund aus Düsseldorf.

 

Saxovej, i odense v, besøgte  privat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var gennem gaden, talte med en noget stor  velvoksen pige, vel ca. 32 år, lidt rødhåret.

jeg havde ikke muligheden på det tidspunkt, men fik hendes mobilnr.

 

besøgte hende privat torsdag aften på saxo,

sikke et roderi, overalt, og lugtede meget af røg. men pungen var fyldt op, så må man tage det med.

jeg begyndte at nusse hendes store bryster, og hun gengældte, på opfordring,  med at tage mig i skridtet.

reaktionen udeblev ikke.

hun gik i bad, og vendte tilbage i trusser og bluse.  hun er ikke særlig glad for sin store mave.

jeg vaskede lige sjoveren.

Vi begyndte at nusse hinanden, og som aftalt, gled hun ned og begyndte et blow uden gondom, uden slug, men med sprøjt over hendes bryster.

hun begyndte  at slikke og sutte.

Hoved , skaft og pung. fik en dejlig tur

måtte lege med missen, uden på trusserne, som blev våde, det havde været bedre uden trusser, men man får jo ikke alt for kr 300.

 

efter ca 10 min, kunne jeg ikke holde mig tilbage, gav selv de sidste 4 ryk, og en kæmpe ladning fulgte på brysterne.

det var en tiltrængt lættelse at få tømt sækken.

 

på vej hjem, måtte vinduerne i bilen rulles ned, da mit tøj lugtede af røg.

heldigvis var konen ikke hjemme, og aftalen var at jeg skulle smide mit tøj i vaskemaskinen og starte den når jeg kom hjem.

Heldigvis..

derpå et bad, så intet blev opdaget, py ha.

Sted 1

blow 8

skønhed 2

røg 0

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...