Hop til indhold

Parforhold og besøg hos de søde piger

Featured Replies

Skrevet

Er du gift eller i forhold eller singel og giver det dig noget til parforholdet at være utro. 
kunne du tænke dig at din kone fik en tur med en fremmed en gang i mellem eller ville du blive rasende. 
eller er det bare dejligt at knalde en ung dejlig pige?

Skrevet
Jenskøge skrev, for 46 minutter siden:

dejligt at knalde en ung dejlig pige?

Hørt

Skrevet
Jenskøge skrev, 1 time siden:

Er du gift eller i forhold eller singel og giver det dig noget til parforholdet at være utro. 
kunne du tænke dig at din kone fik en tur med en fremmed en gang i mellem eller ville du blive rasende. 
eller er det bare dejligt at knalde en ung dejlig pige?

Der er nogen ting som jeg bedre kan gøre med en gp end med min kæreste, fx har jeg aldrig slikket kærestens røvhul men med en gp tungekysser jeg altid røvhullet. Jeg er bange for at kæresten ville synes jeg var pervers hvis jeg gjorde det med hende.

Jeg tror ærligt ikke kæresten kunne finde på at kneppe med andre, men jeg ville altså elske at se hende blive gangbanget af en flok fremmede mænd som fyldte hende op med sperm. Det tør jeg dog heller ikke sige til hende.

Skal man mon være ærlig med den slags ting, med risiko for at få den kolde skulder eller det der er værre, eller skal man i strid med sandheden blive ved med at lade som om den slags ting slet ikke er spor interessante?

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 23 minutter siden:

Der er nogen ting som jeg bedre kan gøre med en gp end med min kæreste, fx har jeg aldrig slikket kærestens røvhul men med en gp tungekysser jeg altid røvhullet. Jeg er bange for at kæresten ville synes jeg var pervers hvis jeg gjorde det med hende.

Jeg tror ærligt ikke kæresten kunne finde på at kneppe med andre, men jeg ville altså elske at se hende blive gangbanget af en flok fremmede mænd som fyldte hende op med sperm. Det tør jeg dog heller ikke sige til hende.

Skal man mon være ærlig med den slags ting, med risiko for at få den kolde skulder eller det der er værre, eller skal man i strid med sandheden blive ved med at lade som om den slags ting slet ikke er spor interessante?

Det er er svært at sige, hvad du skal fortælle og hvad man ikke skal fortælle - men du kan jo prøve at bringe nogle af emnerne op, dog ikke alle emnerne på samme aften - spørge lidt forsigtigt, måske bliver du overrasket 

eller næste gang du er nede og slikke, så slik lidt neden for fissen, på mellemkødet - og mærk reaktionen - hvis hun trykker numsen ned i madrassen, er det nok ikke endnu, du skal i numsehullet - har du de næste 4-5 gange været dernede, og hun ligger med benene oppe, og nyder det, så prøv at lade tungen strejfe hullet, og mærk efter.

det plejer at være en dårlig måde at afprøve - bare starte med at stikke tungen 12-cm op i røven

held og lykke med projektet

Skrevet

Nej det giver mig egentlig ikke noget at være "utro". Jeg oplever det som mindre alvorligt at gå til GP / SB end hvis det var en anden type "forhold".

Jeg nyder at have sex, og ville elske hvis det hele kunne være med konen, men det er desværre kun nogen få gange om måneden det lykkes.

Det er sket nogen gange at konen er blevet tændt af noget duft? min afslappede måde eller andet, hvis jeg havde været hos en anden pige tidligere på dagen. 

Jeg ved ikke hvordan jeg ville reagere hvis hun havde sex med en anden. Hvis det skulle ske, må jeg jo høre om der så kan blive noget mere til mig. Hvis det ender med endnu mindre sex til mig/os så er det nok på tide at sætte hinanden fri. I hvert fald på det sexuelle plan..... Jeg elsker min kone♥️

Skrevet

Er single, og ville blive ked af det hvis den kone/kæreste jeg havde , var utro.

Skrevet

Jeg har været gift i snart 30 år med en dejlig kvinde. Jeg kunne ikke tænke mig at leve med nogen anden end hende. Vi har alm go vanilla sex med jævne mellemrum. Det sex som jeg får i mit ægteskab dækker ikke mine behov for lidt mere spændende og kinky sex. At besøge en ny spændende kvinde, det forbudte i det, og at hun er en der har sex med mange mænd tænder mig meget. 
Jeg ville ikke bryde mig om hvis konen havde en kæreste lignende forhold til en anden mand. Men jeg ville gerne hvis hun var sammen med andre med min viden. Vi har snakket om det og tanken pirrer hende, men hun vil ikke i virkeligheden. Så det bliver ikke. Jeg har den lidt egoistiske holdning at det at jeg får afløb for mine sexfantasier ved købe damer gør at jat er tilfreds og trives i mit ellers gode ægteskab

Skrevet
Pussy Juice Eater skrev, for 8 timer siden:

Jeg spurgte i sin tid, om hun ville med i swingerklub og prøve en trekant med en anden mand. Efter en del plageri sagde hun ja. Så tog det ellers fart. Partnerbytte, bunkepul, gangbang mm. Skal da lige love for at det var noget hun kunne bruge (og mig). Jeg tænder simpelthen så meget på, at se hende være sammen med andre mænd.

Du må prøve på en snedig måde, at komme ind på emnet.

Skrevet
jens69 skrev, for 56 minutter siden:

Jeg spurgte i sin tid, om hun ville med i swingerklub og prøve en trekant med en anden mand. Efter en del plageri sagde hun ja. Så tog det ellers fart. Partnerbytte, bunkepul, gangbang mm. Skal da lige love for at det var noget hun kunne bruge (og mig). Jeg tænder simpelthen så meget på, at se hende være sammen med andre mænd.

Det lyder helt fantastisk at kunne vende skuden på den måde. Jeg er lidt nysgerrig på hvor gamle I (hun) er? Jeg er bange for at det er for sent når kvinderne er kommet i overgangsalderen:lol:

Skrevet
Nyde skrev, for 6 timer siden:

Jeg er bange for at det er for sent når kvinderne er kommet i overgangsalderen:lol:

Der findes kvinder, som debuterer i swingerklub, når de er i 60'erne.

Skrevet

Vi lever åbent og fruen har en kæreste og vi er ofte sammen alle tre.

Jeg har ikke fundet nogen kæreste og køber sex fordi der er for langt imellem at jeg finder noget i swingermiljøet.

Men jeg har fundet vidunderlige kvinder og fået meget tætte relationer igennem købesex og fruen er af og til med, så de er to dejlige kvinder om mig.

Det er utroligt befriende at det foregår i det åbne og jeg elsker at ligge og tænke på at jeg skal hjem og dele oplevelsen med min soulmate imens jeg ligger og knepper en anden vidunderlig kvinde.

Jeg kan desuden altid mærke på kvinderne i branchen at de bliver glade når jeg fortæller at min kone ved hvad jeg laver. Selv om det er et job og ikke er deres ansvar, så er det tydeligt en byrde at vide at man er en hemmelighed og medvirkende til utroskab. 

Skrevet

Jeg er single og kæresteløs og har været det meget længe.
Jeg ville selv være forsigtig med- endda meget -  at åbne et parforhold hvis vi var samboende.
Det skyldes erfaringer fra mit eget parforhold - min kones sidespring startede katastrofalt og endte med en meget større katastrofe.
Men derfor tror jeg alligevel ikke at alle - jeg selv inklusive - er gearet til et monogamt parforhold.

Havde jeg haft muligheden, kunne jeg sagtens forestille mig et åbent, ikke samboende parforhold - her er situationen en helt anden.
Men man løber netop ind i det problem @Refresh beskriver:

Refresh skrev, for 4 timer siden:

eg har ikke fundet nogen kæreste og køber sex fordi der er for langt imellem at jeg finder noget i swingermiljøet.

Tror en del af problemet er at kvinder kun tænder spontant på ret få mænd - især oppe i alderen.
Og så undgår kvinder det seksuelle, for at undgå ballade og komplikationer, og for ikke at ødelægge et evt. venskab.

Redigeret af sneræven

Skrevet
  • Author
jens69 skrev, for 14 timer siden:

Det er da vildt nok du fik hende med, jeg har spurgt konen om ikke hun ville prøve en anden mand, men det kunne hun ikke lige overskue og synes det var underligt jeg ville det. Gad godt se hende nyde at få masser af pik

Skrevet
Nyde skrev, den 26.1.2025 at 10:48:

Det lyder helt fantastisk at kunne vende skuden på den måde. Jeg er lidt nysgerrig på hvor gamle I (hun) er? Jeg er bange for at det er for sent når kvinderne er kommet i overgangsalderen:lol:

Dengang var vi sidst i trediverne. Hvis ikke det var fordi fruen havde fået fibromyalgi, så var vi der endnu. Jeg er blevet 60 og hun 56 og vi har stadig masser af sexlyst men det er desværre sjældent at vi gør noget, på grund af hendes smerter.

Skrevet
jens69 skrev, for 52 minutter siden:

Dengang var vi sidst i trediverne. Hvis ikke det var fordi fruen havde fået fibromyalgi, så var vi der endnu. Jeg er blevet 60 og hun 56 og vi har stadig masser af sexlyst men det er desværre sjældent at vi gør noget, på grund af hendes smerter.

Det gør mig ondt at høre at sygdom har sat en stopper for et fantastisk sexliv, og sikkert også for en masse andet liv, der kunne have været levet.

Vi skal virkelig huske at leve livet, og ikke gå og vente på at det hele bliver bedre når ét eller andet ude i fremtiden er opnået.

Skrevet

Jeg har en rigtig sød kone, men vi har ikke sex ret tit, og det dækker langt fra mit behov, men jeg kunne godt tænke mig at prøve at dele min kone med en mand eller bytte koner/mænd med andre par. Ved bare ikke lige hvordan man kommer igang og får hende “overtalt” på den rigtige måde, så det ikke misforståes. Har i nogen gode råd eller ideer i den retning ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.