Hop til indhold

Lora på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Fredag aften ville jeg gerne have besøgt Kira…for tredje gang haha

Jeg fik dog ingen svar og endte derfor hos Lora…

Skal jeg vælge mellem de to vil jeg vælge Kira…måske noget kemi eller hvad ved jeg, for begge tøser er dejlige…

Nå tilbage til Lora, som nok ikke er pigen på billederne, men som dog godt kunne være det, altså er hun slank og med et par smukke små naturlige bryster og stram mave :) 

Lora skriver at hun er 21…min vurdering er, at der mindst skal lægges moms til… Hun fremstår dog stadig meget ungdommelig og har også en smule akne til at forstærke det indtryk ;) 

Lora var under hele mit besøg på en time virkelig sød og imødekommende og jeg fik alt som jeg ønskede det :) 

Lora taler godt engelsk og er sød at konversere med. Hun svarer tilsyneladende selv sin WhatsApp. Hun holder til i en udmærket lejlighed tæt på Bispeengbuen, med en til formålet fin seng og et lidt lille bad, som dog fungerede fremragende. Hun ryger, hvilket ikke generer mig…slet ikke efter jeg har vasket hende i vores shower together ;) 

Alt i alt en sød, køn og imødekommende pige som gerne vil have at du går glad hjem…

https://nympho.dk/n22710/7690/lora-anal-queen

Redigeret af dhnmdst

Skrevet
dhnmdst skrev, den 25.1.2025 at 17:21:

Nå tilbage til Lora, som nok ikke er pigen på billederne, men som dog godt kunne være det, altså er hun slank og med et par smukke små naturlige bryster og stram mave :) 

Tak for dine mange gode anmeldelser! :D

Hvordan vil du beskrive hendes krop i virkeligheden? Og har du prøvet anal med hende? :ph34r:

Skrevet
  • Author
jimbop skrev, 1 time siden:

Tak for dine mange gode anmeldelser! :D

Hvordan vil du beskrive hendes krop i virkeligheden? Og har du prøvet anal med hende? :ph34r:

Ved ikke lige hvad jeg skal sige…måske brysterne på billederne ser lidt større ud end de gør irl

Ellers vil jeg sige at hvis du synes pigen på billederne er pæn, tror jeg ikke du bliver skuffet…

Jeg har ikke haft dilleren i hul to, så det må du prøve af ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.